Ένα γλυκό τσαμπί σταφύλι

Οκτ 201518

Δευτέρα πρωί και τα μουστοκούλουρα μιας μαθήτριας

μας στάθηκαν αφορμή για να μιλήσουμε και να

συλλέξουμε πληροφορίες για το σταφύλι και το τρύγο.

Αρχικά, δημιουργούμε έναν εννοιολογικό χάρτη όπου

καταγράφονται οι πρότερες γνώσεις των παιδιών

αναφορικά με το θέμα.Στη συνέχεια ανατρέχουμε

στο διαδίκτυο για περισσότερες πληροφορίες και

σιγά σιγά οργανώνουμε τη γωνιά συζήτησης.

DSC_0304

1444039081340

Αναφερόμαστε στα προιόντα του σταφυλιού

και στα στάδιά τους. Αρχικά μαθαίνουμε τι

είναι τρύγος. Στη συνέχεια μιλάμε για το αλώνι

και τέλος για το πατητήρι όπου και ακολουθούν

βιωματικές δράσεις.

1444126915964

Τα σταφύλια μας στο αλώνι να λιαστούν για να μας δώσουν τη σταφίδα

DSC_0320

Στο πατητήρι για να πάρουμε αρχικά το μούστο και με κατάλληλη διεργασία το κρασί

Αφού πατήσαμε σταφύλια το κρασί και βγάλαμε το

μούστο στη συνέχεια ακούμε πως βράζει το κρασί

DSC_0314

έπειτα παίζουμε το παιχνίδι γεύσεων όπου οι μαθητές

με κλειστά μάτια καλούνται να καταλάβουν πότε

δοκιμάζουν τα προϊόντα του σταφυλιού και πότε όχι

 

P1130349

P1130348

 

Στο χάρτη της Ελλάδας εντοπίζουμε τις περιοχές

που παράγουν σταφύλι

1444039056252

 

Ακολουθούν εικαστικές δημιουργίες

P1130344

DSC_0327

1444297163018

Ομαδική εργασία το σταφύλι

P1130379

Ομαδική εργασία το σταφύλι

P1130378

Ομαδική εργασία τα στάδια του κρασιού

μαθαίνουμε τα τραγούδια: Στου Μανόλη τη ταβέρνα

και το Τσιριτρό

Ψυχοκινητικές δραστηριότητες

DSC_0306

DSC_0307

Έξω απο το σταφύλι

DSC_0312

Μέσα στο σταφύλι

P1130333

Αντιστοίχηση λέξεων με το αρχικό τους γράμμα

P1130336

P1130337

P1130334

12170461_964750033566668_823722251_n

Τα ενζυμάκια βράζουν …

12166379_964750270233311_1908979715_n

και φτιάχνουν το κρασί 🙂

Δραματοποιήση του παραμυθιού”Ένα γλυκό

τσαμπί σταφύλι” της Γουμενοπούλου

DSC01082

 

DSC01081

Μαθαίνω το γράμμα Τ,τ από τη λέξη τρύγος

και κάνω ταύτιση λέξεων-γραμμάτων

P1130350

 

DSC01086

Μαθηματικές δραστηριότητες

DSC_0330

Τόσες ρόγες όσες και ο αριθμός

12168040_964750936899911_800275637_n

1444127054454

Τόσα σταφύλια όσα και ο αριθμός

Από το παραμύθι η Αλεπού και τα σταφύλια

οι μαθητές μαθαίνουν την έννοια χρονική ακολουθία

12170166_964751466899858_1306433802_n

Χρονική ακολουθία των γεγονότων του παραμυθιού

Καθώς οι μέρες περνούν μαθαίνουμε για το θεό Διόνυσο

και παρατηρούμε το πίνακα του Καραβάτζιο “Βάκχος”=

Θεός Διόνυσος και συζητάμε για τα συναισθήματα που

μπορεί να νιώθει, τη στάση του σώματος, την ενδυμασία

και στο τέλος δημιουργούμαι το δικό μας πίνακα ζωγραφικής.

1.theofilos

Λίγο πριν ολοκληρωθεί το θέμα αποφασίσαμε να

ασχοληθούμε με τη ζαχαροπλαστική και να φτιάξουμε

μουστοκούλουρα στο σχολείο.

DSC01090

Δυστυχώς λόγω τεχνικών προβλημάτων χάθηκε το

φωτογραφικό υλικό με τη βιωματική δράση: Πατητήρι.

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα γλυκό τσαμπί σταφύλι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Οκτώβριος 2015
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων