Βρισκόμαστε στα μισά της χρονιάς και αποφασίσαμε μαζί
με τους μαθητές να ασχοληθούμε με την εποχή του Χειμώνα.
Αρχικά ακούσαμε από τις 4 εποχές του Antonio Vivaldi τη μουσική
του χειμώνα και στη συνέχεια εμπλουτίσαμε τη γωνιά συζήτησης
με εποπτικό υλικό. Επιπλέον τοποθετήσαμε το ημερολόγιο του
Χειμών στη γωνιά συζήτησης
Έπειτα κάναμε λόγο για τη κ. Καλή και τους 12 μήνες.
Ακούσαμε, διαβάσαμε το παραμύθι, και στη συνέχεια
δραματοποιήσαμε την ιστορία και κατασκευάσαμε
τους 12 μήνες…..
Συνεχίσαμε με δραστηριότητες εικαστικών και με τον
πίνακα γενεθλίων μιας και έγινε λόγος για όλους τους μήνες
με την ομαδική μας κατασκευή “Χιονάνθρωπο”
με δραστηριότητες γραφής
με δραστηριότητες μαθηματικών
δραστηριότητες ψυχοκίνησης όπου οι μαθητές έπαιξαν
χιονοπόλεμο, έκαναν σκι στο βουνό, έψαξαν και βρήκαν
με τις οδηγίες της νηπιαγωγού τα κρυμμένα χιονανθρώπακια
παραλλαγή του παιχνιδιού “κρυμμένος θησαυρός”, τάισαν το
χιονάνθρωπο και στη συνέχεια αφού έφεραν χειμωνιάτικα
ρούχα έπαιξαν το παιχνίδι “ντύσου γρήγορα”
συνέχισαν με δραστηριότητες χαλάρωσης όπου ήπιαν ζεστό
τσάι και ρόφημα σοκολάτας για να ζεσταθούν και έπειτα
παρακολούθησαν από το μικρό αναγνώστη παραμύθι με
θέμα το χειμώνα….
ακολούθησαν δραστηριότητες γεωγραφίας με σκοπό να
ταξιδέψουν σε χειμερινούς προορισμούς
ακολούθησε το παιδικό τραγούδι “Χόκι πόκι”
καθώς οι μέρες περνούσαν συνεχίσαμε με τα ζώα που
πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Διαβάσαμε παραμύθι
για το σκαντζόχοιρο και δημιουργήσαμε σκατζοχοιράκια
από πηλό….
μάθαμε για τους πιγκουίνους καθώς και όλα τα ζώα
και μέσα από ερωτοαπαντήσεις ανιχνεύσαμε τις γνώσεις
των παιδιών παίζοντας παράλληλα το παιχνίδι
“Σωστό – Λάθος”
αφού μάθαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη
έπειτα παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι κάνοντας τα ζωάκια
που τρέχουν την Άνοιξη και κοιμούνται το Χειμώνα
δημιουργήσαμε τη φωλιά των ζώων και παίξαμε
ζωγραφίσαμε
και λίγο πριν κλείσουμε το θέμα παρακολουθήσαμε βίντεο
Πρόσφατα σχόλια