Φθινοπωρινό τοπίο

Νοέ 201417

Το φθινόπωρο είναι μια ξεχωριστή και πολύ ωραία εποχή. Η φύση γεμίζει

χρώματα και είναι πολύ διασκεδαστικό να κάνουμε βόλτες στα δάση και

να παρατηρούμε τα κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα φύλλα που πέφτουν από

τα δέντρα! Τι πιο διασκεδαστικό από τα να παίζουμε με τα πεσμένα φύλλα,

να πηδάμε πάνω σε σωρούς από φύλλα και να γινόμαστε ένα με τη φύση!

Καθώς ο καιρός αλλάζει και “έρχονται” τα πρωτοβρόχια συναντάμε στην

αυλή του σχολείου το πρώτο μας επισκέπτη, το σαλιγκάρι….Αυτό ήταν η

αφορμή δόθηκε και ξεκινήσαμε το θέμα του Φθινοπώρου.

DSC_0301

DSC_0300

Αφού παίξαμε με το φίλο μας αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε

πληροφορίες για το θέμα μας. Αρχικά εμπλουτίσαμε όπως συνήθως

 κάνουμε σε κάθε θέμα τη γωνιά παρατήρησης (εικόνες, βιβλία,

φθινοπωρινά φρούτα, φύλλα). Μιλήσαμε για τα ρούχα ένδυσης

παρατηρήσαμε τις αλλαγές του καιρού και γενικότερα της φύσης..

DSC_0301

DSC_0302

P1100139

P1100234

P1100244

Στη συνέχεια δοκιμάσαμε τη γεύση των φθινοπωρινών φρούτων,

μαζέψαμε φύλλα από την αυλή του σχολείου και δημιουργήσαμε

ζωάκια από φύλλα και δουλέψαμε ως μουσικοκινητική το

τραγούδι “Φθινοπωρινέ μου αγέρα”. Επιπλέον ακούσαμε

απο τις 4 εποχές του Antonio Vivaldi την εποχή του Φθινοπώρου

P1100110

P1100123

P1100228

P1100231

P1100162

P1100111

P1100114

P1100126

Μουσικοκινητική Φθινοπωρινέ μου αγέρα

P1100127

Antonio Vivaldi

καθώς δουλεύουμε το θέμα ορισμένοι μαθητές δημιουργούν με τους

γονείς τους φυτολόγια τα οποία και παρουσιάζουν στο σχολείο

εμπλουτίζοντας παράλληλα τη γωνιά παρατήρησης….

P1090857

P1090854

P1090853

μαθαίνουμε για τα φυλλοβόλα και τα αειθαλή δέντρα και απεικονίζουμε

τα όσα μάθαμε .σε φύλλο χαρτί

P1100103

αφού έχουμε εμπλουτίσει αρκετά τις γνώσεις μας συνεχίζουμε

με δραστηριότητες γραφής και μαθηματικών. Γράφουμε

με δημιουργικό τρόπο το γράμμα Φ, τη λέξη Φθινόπωρο,

δημιουργούμε τα σχήματα, παίζουμε παζλ, ψηφίζουμε

το αγαπημένο μας φρούτο και παίζουμε παιχνίδι αντίληψης

με χρήση καρτελών

P1100119

DSC_0313

DSC_0314

P1100122

P1100120

P1100143

P1100146

P1100160

P1090777

P1090776

συνεχίζουμε  παίζοντας τα σαλιγκαράκια  και χορεύοντας το ραπ

των φθινοπωρινών φρούτων

P1100238

P1100239

λίγο πριν κλείσουμε το θέμα οι μαθητές δημιουργούν ομαδική

εργασία με θέμα το φθινόπωρο την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων

P1100138

Μέσα απο το θέμα του Φθινοπώρου προέκυψαν νέα σχέδια εργασίας

όπως είναι ¨ο κύκλος του νερού” και η “σπορά”

 

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φθινοπωρινό τοπίο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Νοέμβριος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων