Μαθηματικά και Άνοιξη

Απρ 202028

Όταν ξεκινάμε στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά μαθαίνουν μαθηματικές έννοιες όπως πάνω, κάτω, μέσα, έξω, δεξιά και αριστερά. Έπειτα περνάμε στην ταξινόμηση αντικειμένων από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και αντίστροφα, ψηλό και κοντό. Μετέπειτα κάνουμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με ιδιότητα ή κάποιο χαρακτηριστικό, όπως να χωρίζουμε τα ζώα σε έντομα ή θηλαστικά.

Όμως όλοι όταν σκέφτονται τα μαθηματικά, σκέφτονται αριθμούς. Για να το κάνει αυτό το παιδί πρέπει να κατακτήσει την έννοια του αριθμού και αυτό ξεκινά με την αντιστοίχιση ένα προς ένα, όπως το παρακάτω φύλλο εργασίας:


Αφού κατακτήσουν την ένα προς ένα αντιστοίχιση αρχίζουν να μαθαίνουν την συμβολική μορφή των αριθμών.

Με την επανάληψη και την εξάσκηση τα παιδιά αρχίζουν να κατακτούν επαρκώς τους αριθμούς 1 ως 10 προς το τέλος του νηπιαγωγείου. Ακριβώς επειδή το κάθε παιδί είναι σε διαφορετικό στάδιο, στο νηπιαγωγείο προσαρμόζουμε τις δραστηριότητες ανάλογα. Δεν απαιτούμε να τα κάνουν όλα σωστά. Στόχος είναι να αντιληφθούν την ποσότητα ένα προς ένα (έστω και με γραμμούλες), να τα μετρήσουν και να βρουν ποιον αριθμό θα αντιγράψουν στο κουτάκι. Συνήθως πρώτα τους δείχνουμε αυτό:


Και έπειτα, ξεκινάμε:

   
Κυκλώνω τον αριθμό που αντιστοιχεί στην ποσότητα:

από κάτω από: Mαθηματικά, Άνοιξη| με ετικέτα ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθηματικά και Άνοιξη    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

Translate

European Radio Logo
Απρίλιος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων