Προσφορά Νέου Η/Υ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική προσφορά ενός φορητού υπολογιστή!
Η κίνησή τους αυτή ενισχύει ουσιαστικά τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας και υποστηρίζει το έργο μας έμπρακτα, αφού πρόκειται για ένα εργαλείο, το οποίο θα μας βοηθήσει στο μέλλον ποικιλοτρόπως

 » Διαβάστε όλο το άρθρο