Τη Δευτέρα 4 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφθηκαν το 11ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Το Μαύρο Ψαράκι», βασισμένη στο παραμύθι του Σαμάντ Μπεχραγκί.

Μέσα από την ιστορία ενός μικρού ψαριού που τολμά να κυνηγήσει το όνειρό του και να φτάσει στον ωκεανό, τα παιδιά γνώρισαν έννοιες όπως η ελευθερία, η επιμονή και η αντιμετώπιση του φόβου. Ήταν μια όμορφη πολιτιστική εμπειρία που συνδύασε τη μάθηση με την ψυχαγωγία.