Τα Ρομποτάκια στην υπηρεσία της ανακύκλωσης
Ολοκληρώνοντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με την ανακύκλωση με στόχο την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης.
Αφού έγινε η ανίχνευση ιδεών, χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες (χαρτί, πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο), μαζέψαμε άδειες συσκευασίες, κάναμε ταξινομήσεις και παίξαμε τα “Ανακυκλωμαζώματα”
Στη συνέχεια βγήκαμε έξω και αδειάσαμε τις συσκευασίες στους κάδους ανακύκλωσης
Ώρα για Ρομποτική! Ετοιμάσαμε την πίστα της ανακύκλωσης με τέσσερις σταθμούς . Βοηθήσαμε την μελισσούλα να αδειάσει τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες στον σωστό κάδο.
Το Βρωμοχώρι
Διαβάσαμε το βιβλίο τη; Σοφίας Ζαραμπούκα “Το Βρωμοχώρι” και αποδώσαμε με εικαστικό τρόπο την εξέλιξη της ιστορίας.


























