ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ-ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ.

Αγαπητά μας παιδιά ευχόμαστε να έχετε περάσει όμορφα τις γιορτινες μέρες του Πάσχα. Είμαστε σίγουρες πως αν και μείνατε στο σπίτι, γευτηκατε τα υπέροχα εδέσματα από τα χεράκια της μαμάς και του μπαμπά. Κι επειδή γνωρίζουμε πως φάγατε αρκετά, ας αρχίσουμε τη γυμναστική μετά μουσικής. Θέλουμε να είστε σε φόρμα (νοητική – σωματική), όταν θα βρεθούμε όλοι μαζί. Είστε έτοιμοι; Ξεκινάμε…

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: Μπείτε στον ακολουθο: σύνδεσμο :”Το Α και το Ω της γυμναστικής μου”, σε πλήρης οθόνη και γυρίστε τον τροχό.

https://wordwall.net/resource/1393694

Σε όποιο γράμμα σταματήσει, αναγνωριστε τη φωνουλα του γράμματος και εκτελέστε την άσκηση.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΓΡΑΦΗ: 1. Αφού πειραματιστείτε αρκετά με τον τροχό, στη συνέχεια όποιο γράμμα σας τύχει, παίξτε όνομα, ζώο, πράγμα. Συγκεκριμένα γράψτε και σχεδιάστε εικόνες- λέξεις που ξεκινούν από το γράμμα που σας εμφανίζεται. (Βλ. εικόνα).

2. Σε δεύτερο επίπεδο μπορείτε με βάση το γράμμα του τροχού που σας τυχαίνει, να το μεταμορφώσετε σε ζώο ή πράγμα, αρκεί να ξεκινάει από αυτό. ( βλ. παράδειγμα Δ… δεινόσαυρος).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Αφού μαγειρέψετε σπιτικά ποπκορν στη συνέχεια σε ένα μεγάλο χαρτί δημιουργηστε ένα αριθμητηριο. Γράψτε κάθετα τους αριθμούς 1-10 και τοποθετήστε τόσα ποπκορν, όσα λέει ο αριθμός. Για μεγαλύτερη δυσκολία κάντε τις πράξεις, με τη βοήθεια πάντα των ψημένων σπόρων. Κατόπιν βάλτε το άθροισμα που βρίσκετε δίπλα στον αριθμό. Παράδειγμα: 1+1=2, άρα βάζετε δύο ποπκορν δίπλα στον αριθμό 2 του αριθμητηριου.(βλ. εικόνες).Αν δεν έχετε ποπκορν χρησιμοποιήστε φασόλια.

 

Και επειδή “νηστικο αρκούδι” δε χορεύει, , φάτε τα ποπκορν και συνεχίστε με δραστηριότητες μουσικής.

ΜΟΥΣΙΚΗ/ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ: Ακούγοντας την ανοιξιάτικη μελωδία από τον ήχο του φλάουτου, Happy spring song-panflute

https://safeYouTube.net/w/A4R6   

πατώντας πάνω στο σύνδεσμο, δημιουργηστε κι εσείς στη συνέχεια το δικό σας φλάουτο. Τι θα χρειαστείτε; Μα φυσικά πολύχρωμα καλαμάκια ( αν υπάρχουν πιο χοντρά με μεγαλύτερη διάμετρο ακόμη καλύτερα). Τα κολλάτε προσεκτικά και τα κόβετε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ(ΣΕΙΡΑΘΕΤΗΣΗ): Σε συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας, μπορείτε να κάνετε και μαθηματικά. Παρακινειστε τα παιδιά, αφού διαλέξετε μερικά καλαμάκια, διαφορετικού μεγέθους, να κάνουν σειραθετηση, αρχίζοντας από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο και αντίστροφα.

ΓΛΩΣΣΑ-ΑΦΗΓΗΣΗ: Παρατηρήστε τον πίνακα του Arturo Nieto και φτιάξτε μια ιστορία. Όποιος επιθυμεί μπορεί να την ηχογραφήσει και να την ανεβάσει στο padlet.

ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ/ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ: Πατωντας το χρωματιστό σύνδεσμο ακούστε το μουσικό παραμύθι: Ο Πέτρος και ο λύκος.

https://safeYouTube.net/w/YgX6    Στη συνέχεια προβείτε σε κατασκευές μουσικών οργάνων από ανακυκλώσιμα υλικά όπως καστανιέτες, κιθάρα, μεταλλόφωνο, μαράκες,, φλογέρα κ.α. Μπορειτε να διαλέξετε όποιες και όσες επιθυμείτε να δημιουργήσετε. Σας παραθέτουμε ενδεικτικές εικόνες.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Σε ένα σφουγγάρι, τοποθετήστε ξύλινα καλαμάκια από σουβλάκι. Κατόπιν κόψτε σε κομμάτια πλαστικά χρωματιστά καλαμάκια μετρίου μεγέθους και περάστε τα μέσα από τα ξύλινα. Βάλτε μουσική, κρατήστε χρόνο για να δείτε και την ταχύτητα σας.

Περιμένουμε να θαυμάσουμε τα έργα σας στον ψηφιακό πίνακα (padlet). https://padlet.com/ritsakostaki/jxopvtstw0sg

Και να θυμάστε μάτια που επικοινωνούν δύσκολα λησμονιουνται και πιο πολύ αγαπιούνται. Σας έχουμε στο νου και στην καρδιά μας!

   Με αγαπη οι δασκάλες σας: κ.Ριτσα, κ.Σταματινα,κ.Μαρια,κ.Κατερινα και κ.Σοφια.