Οι νηπιαγωγοί του 21ου νηπιαγωγείου εύχονται σε μαθητές και γονείς να έχετε ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι και σας περιμένουμε το Σεπτέμβριο! Αποχαιρετούμε με συγκίνηση τα παιδιά που θα ξεκινήσουν στο “μεγάλο σχολείο” με την υπόσχεση ότι δε θα σταματήσουμε ποτέ να είμαστε δίπλα τους και πάντα θα τα περιμένει μια μεγάλη αγκαλιά στο πρώτο τους σχολείο. Καλή πρόοδο!
Έφτασε το καλοκαίρι! Η εποχή της ξεγνοιασιάς. η εποχή των διακοπών, της θάλασσας και τον παγωτών! Ο Ιούνιος όμως έχει και μια άλλη σημασία. Είναι ο μήνας του θερισμού! Το χρυσό σιτάρι φεύγει από το χωράφι, πηγαίνει στο μύλο και γίνεται αλεύρι. Και το αλεύρι ΨΩΜΙ!
Με αφορμή ένα παραμύθι από την κυρία Κωνσταντία των αγγλικών
αποφασίσαμε να μάθουμε περισσότερα γι΄αυτό το απαραίτητο στοιχείο σε κάθε τραπέζι. Έτσι οδηγηθήκαμε στο Βυζαντινό Μουσείο της Μακρινίτσας για να παρακολουθήσουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Άρτος ο επιούσιος».
Ξεναγηθήκαμε στο χώρο του Μουσείου
Ενημερωθήκαμε για το ρόλο του ψωμιού στη θρησκεία και τον τρόπο παρασκευής και διακόσμησής του
και φτιάξαμε τα δικά μας πρόσφορα τα οποία ψήσαμε στον παραδοσιακό φούρνο της πλατείας
Και μέχρι να ψηθεί είχαμε όλο το χρόνο να παίξουμε και να ανακαλύψουμε τις ομορφιές της Μακρινίτσας!
Και εννοείται πως θα το κάναμε αφίσα για να τη χαρίσουμε στα παιδιά του Δημοτικού με τα οποία θα μοιραζόμασταν ένα μάθημα Μουσίκής!
Με την εκπαιδευτικό της μουσικής παίξαμε με τα μουσικά όργανα ,παιχνίδια διάκρισης ήχων και τραγουδήσαμε ένα τραγούδι που το ξέραμε όλοι: ” Όπου υπάρχει Αγάπη”.
Και γνωριμία με το διαφορετικό πρόγραμμα του Δημοτικού σχολείου. Για άλλη μια φορά το 21ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου άνοιξε τις πόρτες του για να υποδεχτεί τους μικρούς μας μαθητές που λαχταρούν να γνωρίσουν το χώρο στον οποίο θα συνεχίσουν σε λίγους μήνες το ταξίδι τους στη Γνώση!
Ετοιμάσαμε τα βιβλία μα με τις ιδέες μας για το μάθημα τις γυμναστικής αλλά και τις ζωγραφιές μας για τις δασκάλες της πρώτης τάξης
Κάναμε προθέρμανση , παιχνίδια γνωριμίας, χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε σκυταλοδρομίες με την μπάλα, Συνεχίσαμε με δραστηριότητες πάνω στα στρώματα γυμναστικής.
Έντομα! Ζουν παντού γύρω μας! Πετάνε, πηδάνε, περπατάνε, σκαρφαλώνουν! Τα χαιρόμαστε αλλά και τα φοβόμαστε! Τα θέλουμε αλλά και τα διώχνουμε!Τι είναι τα έντομα; Σε τι χρησιμεύουν; Τι τρώνε; Και ποιος μπορεί να μας εξηγήσει καλύτερα από το Εργαστήριο Εντομολογίας και Γεωργικής Ζωολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας;
Ευχαριστούμε θερμά τη Δρ. Μαρία Σακκά και τη συνεργάτη της που αφιέρωσαν τον πολύτιμο χρόνο τους, για να μας επισκεφτούν, να μας ενημερώσουν και να λύσουν όλες μας τις απορίες.
Πρώτη μέρα της άνοιξης και οι ετοιμασίες είναι πυρετώδεις!
Να φτιάξουμε τη “Χελιδόνα”
και να ετοιμάσουμε τα δωράκια για τα παιδιά της Α΄ τάξης του Δημοτικού:
Και είμαστε έτοιμοι να φέρουμε την ΆΝΟΙΞΗ!!!
Στο Δημοτικό μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά! Είδαμε τους παλιούς συμμαθητές μας, τραγουδήσαμε, τους δώσαμε τα δωράκια τους και γεμίσαμε το καλαθάκι μας με τα κεράσματα της κ. Διευθύντριας!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Πρόσφατα σχόλια