Το περιβάλλον και η προστασία του μας απασχόλησαν έντονα αυτή τη χρονιά στο Νηπιαγωγείο.
Το ενδιαφέρον μας εστιάστηκε στην Ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των υλικών συσκευασίας. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες έγινε αντιληπτό από τα παιδιά το τεράστιο όφελος που έχει για το περιβάλλον η ανακύκλωση αλλά και οι αμέτρητες δυνατότητες που δίνονται για την επαναχρησιμοποίηση άχρηστων αντικειμένων.
Ανακυκλώνουμε. Δίνουμε ανάσα στον πλανήτη από 21ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.






Αφήστε μια απάντηση