“ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”
“ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”
Αναφερθήκαμε στα γεγονότα του Πολυτεχνείου και προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε δύσκολες έννοιες όπως δικτατορία, φασισμός και Δημοκρατία.
Μέσα από το παραμύθι ” Η κυρά Δημοκρατία” συζητήσαμε για την καταπίεση, τις απαγορεύσεις και την στέρηση της ελεύθερης επιλογής στο καθεστώς της Δικτατορίας καθώς και τα συναισθήματα που προκαλεί.
Γνωρίσαμε μέσα από το παραμύθι ” Η εξέγερση του Πολυτεχνείου” τα γεγονότα της εποχής. Είπαμε τα συνθήματα που έλεγαν οι φοιτητές του Πολυτεχνείου
“ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”
“ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ”
Είδαμε εικόνες της εποχής και ακούσαμε πολλά ηχητικά ντοκουμέντα.
Ο αγώνας των φοιτητών κατά της δικτατορίας, που κορυφώθηκε με την Κατάληψη του Πολυτεχνείου, δεν ήταν απλώς ρομαντικός. Σε μια συνθήκη που είναι σχεδόν αδύνατον να φανταστούμε, εκατοντάδες άνθρωποι κλείστηκαν μέσα στο Πολυτεχνείο και ζήτησαν το αυτονόητο. Ελευθερία έκφρασης, παιδείας, επιλογής. Απαίτησαν την ζωή τους ελεύθερη όπως την είχαν φανταστεί.
Τραγουδήσαμε
Φτιάξαμε τα συνθήματα μας
Και ζητήσαμε Ελευθερία
“‘Ενα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή”
Χρόνια Πολλά!!!
Ελεύθερα και Δημοκρατικά!!!















































































































