ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023 – 2024
Κυκλοφορώντας… με ασφάλεια
Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής επισκέφτηκαν σήμερα οι μαθητές των Α΄, Β και Δ΄ τάξεων του Σχολείου μας. Ενημερώθηκαν από την Τροχαία, ιδιαίτερα από τις κ. Αρχοντή και κ. Πουρναρού για την σημασία και την αξία των κανόνων κυκλοφορίας, εικόνες των οποίων εμφανίζονται στις πινακίδες των σημάτων.
Περπάτησαν στο χώρο του πάρκου και συζήτησαν διατυπώνοντας απορίες για την σωστή οδική κυκλοφορία κι έγιναν για λίγο οδηγοί των ποδηλάτων που διατίθενται από το Πάρκο.
Η σωστή συμπεριφορά όλων στο δρόμο παρέχει ασφάλεια, με την τήρηση των κανόνων, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τη σχολική ζωή.
________________________________________________________________________________________________
Κατανοώντας… τα συναισθήματα
Μια διδακτική επίσκεψη, με ιδιαίτερη εκπαιδευτική αξία, πραγματοποιήθηκε από την Γ΄ τάξη, στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λαμίας και στα Εικαστικά Εργαστήρια του Δήμου Λαμιέων.
Η επαφή των παιδιών με τον κόσμο των βιβλίων συμβάλλει στην κατανόησή του, αλλά και αναδεικνύει τη σημασία τους στη γνώση της εποχής μας.
Ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι, από την άλλη, αποπνέει ατμόσφαιρα δημιουργίας, ευαισθητοποιεί, εμπνέει κι οδηγεί την έκφραση σε άλλο επίπεδο.
____________________________________________________________________________________________
Διαδραστική Εκδήλωση για τη διαχείριση του θυμού
Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων οι μαθητές-τριες της Γ΄ τάξης συμμετείχαν σε διαδραστική εκδήλωση με θέμα: “Η διαχείριση του θυμού μας – κατανοώ το συναίσθημά μου και μαθαίνω να το ελέγχω”. Προσκεκλημένη στην εκδήλωση ήταν η Σύμβουλος Σχέσεων, Παιδιού και Οικογένειας, κα Αναστασία Φρόντζου-Χρηστίδη. Οι μαθητές-τριες συμμετείχαν σε βιωματικές ασκήσεις για την κατανόηση, τη διαχείριση και τον έλεγχο του θυμού. Στο τέλος της εκδήλωσης χαρίστηκε στα παιδιά από μία antistress μπαλίτσα για να τη χρησιμοποιούν όταν νοιώθουν ότι ο θυμός και το άγχος τα κατακλύζουν.
________________________________________________________________________________________________