Αφιέρωμα στην Ημέρα της Γης: Δράσεις και ευαισθητοποίηση στο σχολείο μας

11

Την Τετάρτη 22 Απριλίου, το σχολείο μας άφησε για λίγο τα βιβλία στην άκρη και αφιέρωσε τη μέρα του στο πιο σημαντικό μας «σπίτι»: τον πλανήτη Γη.  Με σύνθημα «Προστατεύουμε το περιβάλλον, διασφαλίζουμε το μέλλον μας», όλες οι τάξεις του σχολείου συμμετείχαν σε ένα γεμάτο ωριαίο πρόγραμμα δράσεων.

Η αρχή έγινε μέσα στις αίθουσες, όπου κάθε τάξη παρακολούθησε εκπαιδευτικά βίντεο. Είδαμε την ομορφιά της φύσης αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας από τη ρύπανση και την κλιματική αλλαγή. Ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση, όπου οι μαθητές μοιράστηκαν τις σκέψεις τους και πρότειναν απλές, καθημερινές λύσεις, όπως η ανακύκλωση και η μείωση του πλαστικού. Στη συνέχεια, η φαντασία πήρε τον λόγο! Οι τάξεις γέμισαν με ζωγραφιές. Με μαρκαδόρους, ξυλομπογιές και πολύ διάθεση, οι μαθητές αποτύπωσαν τη δική τους «πράσινη Γη», στέλνοντας μηνύματα αισιοδοξίας μέσα από τα έργα τους. Τέλος, βγήκαμε έξω από τους τέσσερις τοίχους της τάξης, ήρθαμε σε επαφή με τη φύση και παρατηρήσαμε το δικό μας «μικρό οικοσύστημα» Ήταν μια ευκαιρία να παρατηρήσουμε τα δέντρα, τα λουλούδια, να συζητήσουμε πως μπορούμε να τα φροντίζουμε καθημερινά και πόσο σημαντικό είναι να διατηρούμε τη φύση καθαρή.

Η Ημέρα της Γης στο σχολείο μας δεν ήταν απλώς μια γιορτή, αλλά μια υπενθύμιση ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι στο χέρι μας. Κάθε μέρα είναι Ημέρα της Γης!

11 10 9 7 6 1 5 4 3 2 1 202122