Το π
άρκο κυκλοφοριακής Αγωγής επισκέφτηκαν σήμερα οι μαθητές των Α΄, Β και Δ΄ τάξεων του Σχολείου μας. Ενημερώθηκαν από την Τροχαία, ιδιαίτερα από τις κ. Αρχοντή και κ. Πουρναρού για την σημασία και την αξία των κανόνων κυκλοφορίας, εικόνες των οποίων εμφανίζονται στις πινακίδες των σημάτων.
Περπάτησαν στο χώρο του πάρκου και συζήτησαν διατυπώνοντας απορίες για την σωστή οδική κυκλοφορία κι έγιναν για λίγο οδηγοί των ποδηλάτων που διατίθενται από το Πάρκο.
Η σωστή συμπεριφορά όλων στο δρόμο παρέχει ασφάλεια, με την τήρηση των κανόνων, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τη σχολική ζωή.







