Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας άσκηση σεισμού με στόχο την ετοιμότητα εκπαιδευτικών και μαθητών, σύμφωνα με τις οδηγίες του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.). Με κεντρικό σύνθημα Μένω στη θέση μου, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι οι μαθητές και οι μαθήτριες, μετά τον προκαθορισμένο χαρακτηριστικό ήχο του κουδουνιού που προειδοποιούσε για την εμφάνιση του σεισμού, καλύφθηκαν κάτω από τα θρανία και στη συνέχεια με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους εκκένωσαν το σχολικό κτήριο και συγκεντρώθηκαν σε σειρές στο χώρο του πάρκινγκ των αυτοκινήτων έξω από το σχολείο. Η άσκηση στέφθηκε με επιτυχία, ενώ έγιναν οι απαραίτητες επισημάνσεις για τη βελτίωση του σχεδίου αντισεισμικής προστασίας.
