Τι σχέση έχει η απαγωγή ενός αριθμού με τα κλάσματα; Πώς βοηθά μια συνταγή για τρουφάκια στην κατανόηση των κλασμάτων; Η δημιουργία πολύχρωμων χαρταετών και ο διαχωρισμός των smarties σε χρωματικές ομάδες βοηθούν τα παιδιά στην εξοικείωση με τους κλασματικούς αριθμούς;
Την απάντηση έδωσαν τα παιδιά της Γ’ Δημοτικού, που ανέπτυξαν τις γνώσεις τους για τα κλάσματα μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες στο σχολείο.
Οι μαθητές εξοικειώθηκαν, αρχικά, με την έννοια των κλασματικών αριθμών με τη βοήθεια διαδραστικού προσομοιωτή του Πανεπιστημίου του Colorado. Οι οπτικές αναπαραστάσεις βοήθησαν τους μαθητές να κατανοήσουν πως επηρεάζουν την αξία του κλάσματος οι αλλαγές του αριθμητή και του παρονομαστή, να αντιληφθούν τις έννοιες του «μισού» και του «ολόκληρου» αλλά και πότε ένα κλάσμα είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο από το μισό.