ΤΑΞΗ ΣΤ2 – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2022 – 2023)

Φροντίζω το Περιβάλλον

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (2022-2023)

ΤΑΞΗ  ΣΤ2

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

“ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ.

ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!”

 

ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ: Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΛΕΓΟΝ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΚΛΙΚΟΤΗΤΑ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΚΛΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ. Η ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ – ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ – ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ.

ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ:

  • ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ.
  • ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
  • ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ.
  • ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ.
  • ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ .
  • ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.
  • ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ 2ΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ « ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΑΣΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ( ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΕΣ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ). ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.

ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.

 

Δείτε την παρουσίαση του προγράμματος: 

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤ2