ΤΑΞΗ A2 – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΕΥ ΖΗΝ (2022 – 2023)

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (2022-2023)

ΤΑΞΗ  A2

ΕΥ ΖΗΝ

“Δεν μαλώνω δεν μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω”

 

Στόχοι Σχεδίου Δράσης

  • Να βελτιωθούν οι σχέσεις των μαθητών τις τάξεις και να μάθουν συνεργάζονται.
  • Να μάθουν να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού.
  • Να αναγνωρίζουν τις διάφορες μορφές βίας (λεκτική, σωματική, ηλεκτρονική, κοινωνική)
  • Να αναπτύξουν ενσυναίσθηση για το θύτη και το θύμα.

 

Εργαστήριο 1

Οι μαθητές ζωγραφίζουν σε φύλλο χαρτιού Α4 τον καλύτερο τους φίλο/φίλη. Τον παρουσιάζουν στην τάξη.

Εργαστήριο 2

Με καταιγισμό ιδεών έγραψα στον πίνακα ότι είπαν οι μαθητές για τις λέξεις βία και σχολικός εκφοβισμός. Έδειξα με εικόνες τα διάφορα είδη βίας (λεκτική, σωματική, ηλεκτρονική, κοινωνική) Οι μαθητές είπαν αν έχουν αντιμετωπίσει περιστατικά βίας και πώς τα αντιμετώπισαν.

Εργαστήριο 3

Διαβάσαμε στην τάξη το βιβλίο “Ο νταής του σχολικού”.

Έγιναν ερωτήσεις κατανόησης του βιβλίου και συζητήθηκαν οι τρόποι αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού.

Εργαστήριο 4

Διαβάσαμε το βιβλίο Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε. Οι μαθητές ζωγράφισαν την παλάμη τους σε φύλλο χαρτιού Α4. Οι μαθητές βρήκαν ρήματα με καλά πράγματα που κάνουμε με τα χέρια και τα γράψαμε στον πίνακα.

Εργαστήριο 5

Είδαμε στο διαδίκτυο το βιβλίο οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε.Οι μαθητές έφτιαξαν προτάσεις υποστήριξης για κάποιον φίλο τους που αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα.

Εργαστήριο 6

Είδαμε στο διαδίκτυο πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη σχολική βία και έγινε σχολιασμός από τους μαθητές.

Εργαστήριο 7

Είδαμε στο διαδίκτυο βίντεο με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και τους τρόπους αντιμετώπισης.

Οι δεξιότητες που καλλιεργήθηκαν ήταν η αρμονική συνεργασία, η αλληλοβοήθεια, ο σεβασμός της διαφορετικότητας και η ενδυνάμωση των μαθητών ώστε να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού.

Τα προϊόντα που παρήχθησαν από τους μαθητές κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων ήταν εικαστικές δημιουργίες και φύλλα εργασίας.

Αξιολόγηση – αποτίμηση

Θεωρώ ότι οι στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό. Οι μαθητές κατανόησαν τι είναι σχολικός εκφοβισμός και τους τρόπους αντιμετώπισης. Επίσης βελτιώθηκαν οι σχέσεις των μαθητών της τάξης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *