Για μια φιλαναγνωστική πρακτική στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου

Από το μικρό αναγνώστη

  • Μια ιστορία μπορούμε απλά να την αφηγηθούμε
  • ή να τη διαβάσουμε δείχνοντας ή όχι τις εικόνες της και έπειτα να συζητήσουμε με τα παιδιά,
    μπορούμε να τη διαβάσουμε ή να την αφηγηθούμε κι ύστερα τα παιδιά
    να ζωγραφίσουν,
    να τη δραματοποιήσουν,
    να παίξουν ένα παιχνίδι,
    να κατασκευάσουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι
    ή να τη συναντήσουν μέσω του θεατρικού παιχνιδιού.
    Μπορούμε να την αφηγηθούμε και να τη δραματοποιήσουμε
    στη βιβλιοθήκη αν υπάρχει,
    στην αίθουσα διδασκαλίας,
    στο πίσω μέρος της αίθουσας
    στο προαύλιο αν ο καιρός το ευνοεί
    ή να τη μαγνητοφωνήσουμε με τη φωνή μας ή τη φωνή των παιδιών
    και να την ακούσουμε υπό τους ήχους μιας ήρεμης μουσικής.
    Επίσης είναι δυνατόν μια ιστορία τα παιδιά να την αφηγηθούν
    ή να τη διαβάσουν
    ή να την πουν με άλλους τρόπους (π.χ. παντομίμα, κουκλοθέατρο, θέατρο σκιών).

    Για τη συνέχεια πατήστε εδώ

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *