Στα πλαίσια της δράσης e-twinning στην οποία συμμετέχει το 21ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου(με το τμήμα της Α’ Δημοτικού και τα δύο τμήματα της Γ’ Δημοτικού) από τον Οκτώβριο του 2023 μαζί με άλλα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας και της Ευρώπης, έλαβε χώρα διαδικτυακή επικοινωνία με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου και ένα Δημοτικό Σχολείο στο Castelo de Paiva (που ανήκει στο Agrupamento de Escolas de Castelo de Paiva) στην Πορτογαλία σχετικά με το θέμα της δράσης e-twinning «Myths that unite us» (Μύθοι που μας ενώνουν).
Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 16-05-2024 τα τμήματα της Γ΄ Δημοτικού των δύο σχολείων του Αγρινίου και τμήμα από το αντίστοιχο της Πορτογαλίας επικοινώνησαν μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του e-twinning μεταξύ τους υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών Νεκτάριου Δροσοπαναγιώτη(διευθυντή του 21ου Δ. Σχ., ΠΕ70), Βασίλειου Κομπορόζου (εκπαιδευτικού ΠΕ06 του 21ου Δ. Σχ.), Αρχοντούλας Αλεξανδροπούλου και Ευθυμίας Πριοβόλου (και οι δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ06 του 4ου Δ. Σχ.) και Sandra Ferreira, εκπαιδευτικού στο προαναφερθέν σχολείο της Πορτογαλίας. Οι μαθητές/τριες των τριών σχολείων είχαν μια ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους και να μιλήσουν στα Αγγλικά, ενώ οι μαθητές/τριες του δικού μας σχολείου απηύθυναν χαιρετισμούς και στα Πορτογαλικά. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας παρουσίασαν στα Αγγλικά ένα ποίημα του εκπαιδευτικού Αγγλικής του σχολείου μας σχετικά με τον Ηρακλή ενώ τα παιδιά του 4ου Δημοτικού είπαν ένα τραγούδι στα Αγγλικά σχετικά με το μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου, το οποίο είχαν συνθέσει μαζί με τις καθηγήτριες Αγγλικών του σχολείου τους. Τα παιδιά της Πορτογαλίας αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με τους μύθους μας και ιδίως τον μύθο του Οδυσσέα. Τα παιδιά και των τριών σχολείων επέδειξαν ενθουσιασμό από αυτή τη διαδικτυακή συνάντηση. Επρόκειτο για μια εξαιρετικά εύθυμη, ευχάριστη και δημιουργική συνάντηση, μια εμπειρία που θα μείνει αλησμόνητη σε όλους ανεξαιρέτως τους εμπλεκόμενους, μικρούς και μεγάλους! Εξάλλου, απώτερος στόχος της Ευρωπαϊκής δράσης του e-twinning είναι η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ σχολείων της Ευρώπης, το οποίο μόνο θετικά οφέλη μπορεί να αποκομίζει στα σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες αλλά και το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας της Ευρώπης.