Αρχική » Ανακοινώσεις » Το σχολείο μας μετονομάζεται σε 20ο Γενικό Λύκειο Αθήνας – «Γιάννης Ρίτσος»

Το σχολείο μας μετονομάζεται σε 20ο Γενικό Λύκειο Αθήνας – «Γιάννης Ρίτσος»

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια σας ενημερώνουμε ότι εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων Και Αθλητισμού και την υπουργό  Σοφία Ζαχαράκη η επίσημη μετονομασία του σχολείου μας (ΦΕΚ Β 3666/22.06.2026), μετά από αίτημα της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων. Το 20ό Γενικό Λύκειο Αθηνών μετονομάζεται σε  ‘20ο Γενικό Λύκειο Αθήνας – «Γιάννης Ρίτσος»’ και φέρει πλέον το όνομα ενός από τους σπουδαιότερους Έλληνες ποιητές.

Το όνομα του μεγάλου μας ποιητή αποτελεί πλέον φάρο πολιτισμού και έμπνευσης για ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα.

 «Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο.» — Γιάννης Ρίτσος

 Από τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων

 


Φόρτωση PDF…