Η Γ΄ τάξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Λατρεία θεών και ηρώων”  Φυσικά φαινόμενα, κίνδυνοι, ασθένειες ανέκαθεν έκαναν τους ανθρώπους να νιώθουν ανήμποροι να τα αντιμετωπίσουν μόνοι τους όλα αυτά. Μια βοήθεια τους ήταν απαραίτητη! Και αν ήταν
θεϊκής προέλευσης ακόμη καλύτερα! Και φυσικά είχαν επίσης την ανάγκη να καταδείξουν το ένδοξο παρελθόν τους και την καταγωγή
τους! Γι’ αυτό δημιουργήθηκαν οι ήρωες!!! Και ποιους θεούς και ήρωες λάτρευαν στην περιοχή μας;
Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι τα εκθέματα της μόνιμης και της περιοδικής έκθεσης να βοηθήσουν τα παιδιά να ανακαλύψουν θεούς και θεές, αλλά και έναν από τους πιο γνωστούς ήρωες της αρχαιότητας, τον Ηρακλή. Σύμμαχός τους η παρατηρητικότητα για να μπορούν να ερμηνεύουν και να περιγράφουν και σε άλλα αρχαιολογικά μουσεία αντίστοιχα
αντικείμενα. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με τη δημιουργία αφίσας των θεών και των αντίστοιχων συμβόλων τους. Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024.

Η Δ΄ τάξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Παιχνίδια στο Μουσείο”. Οι απεικονίσεις αρχαίων παιχνιδιών βοηθούν τα παιδιά να κάνουν συγκρίσεις με τα σημερινά παιχνίδια. Η σύγκριση αφορά τόσο τα είδη των παιχνιδιών όσο και τα υλικά, αλλά και τον τρόπο κατασκευής και ζωής τους. Στη συνέχεια μέσα στις αίθουσες του Μουσείου αναζητούν τα αρχαία παιχνίδια. Φεύγοντας παίρνουν ως ενθύμιο το ταμπλό της τριάρας γιατί το παιχνίδι δεν σταματάει ποτέ!!   Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024.

Η Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού,  συμμετείχαν  στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Οι στήλες στο φως!”

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να μελετήσουν τα παιδιά τις επιτύμβιες στήλες
της αρχαίας Δημητριάδας υπό το πρίσμα νέων επιστημονικών δεδομένων και να ανακαλύψουν
πτυχές της ζωής των κατοίκων της αρχαίας πόλης!τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

Η Α΄ και Β΄ Δημοτικού συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Από τη σπηλιά στο χωριό: Μια μέρα με τους νεολιθικούς ανθρώπους” τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024. Η γνωριμία με τον νεολιθικό πολιτισμό ξεκινάει όταν τα παιδιά αγγίζουν και περιεργάζονται ομοιώματα νεολιθικών αντικειμένων για να ανακαλύψουν τον τρόπο χρήσης τους και τα υλικά κατασκευής τους. Στη συνέχεια, χωρίστηκαν σε τριάδες ή δυάδες (ανάλογα με τον αριθμό τους) για να παρατηρήσουν, με τη βοήθεια διαφορετικών φύλλων εργασίας, τα αυθεντικά πλέον αντικείμενα του Μουσείου.

Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα υλοποιήθηκαν διαδοχικά με κάθε τμήμα χωριστά.

Ώρα έναρξης του πρώτου εκπαιδευτικού προγράμματος: 09:30. Ώρα έναρξης του δεύτερου εκπαιδευτικού προγράμματος: 11:00

Ευχαριστούμε την κα Ευμορφία Τσιαμάγκα και την Εφφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου

df56ef27 1a23 403c a19c 625a760ce232 censored f7cda04a 3bf5 4548 8f58 d018b32d8707 censored fc249b3c 07d2 418f a75e 70c43c063aa8 censored