Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026, επισκέφτηκε το σχολείο μας ομάδα επαγγελματιών υγείας από το ΚΥ Περιστερίου 1 / 1η ΤΟΜΥ Περιστερίου και πραγματοποίησε οδοντιατρικό έλεγχο και έλεγχο οπτικής οξύτητας του μαθητικού πληθυσμού (Α΄ και Β΄ τάξης). Τα αποτελέσματα του ελέγχου, γράφτηκαν στο Ατομικό Βιβλιάριο Υγείας του κάθε μαθητή ώστε να ενημερωθούν οι γονείς.
Ευχαριστούμε πολύ το Κέντρο Υγείας Περιστερίου

