1ο βραβείο σε διαγωνισμό ζωγραφικής

Snap 2026 03 31 at 13.44.15
Με μεγάλη χαρά παρακολουθήσαμε την Πέμπτη 19/3 την βράβευση της μαθήτριάς μας Κωνσταντίνας Λεβεντάκη από την Ε’ τάξη.
Η Κωνσταντίνα πήρε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε η Τοπική Επιτροπή των Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας.
Το έργο της επιλέχθηκε και έγινε η αφίσα που θα διαφημίζει το «Κυνήγι Πασχαλινών Αβγών» το οποίο θα διεξαχθεί το Σάββατο 4/4.
Πολλά συγχαρητήρια στην Κωνσταντίνα και στους υπόλοιπους μαθητές των σχολείων μας που συμμετείχαν με τα έργα τους.

Snap 2026 03 31 at 13.44.08 Snap 2026 03 31 at 13.43.40 Snap 2026 03 31 at 13.43.47 Snap 2026 03 31 at 13.43.59

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *