Στα πλαίσια των εργαστηριακών μαθημάτων της ειδικότητας “Βοηθός Φαρμακείου ” , οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης υλοποίησαν εργαστηριακές ασκήσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ζήλο για μάθηση, μετά και την απόκτηση του βασικού εξοπλισμό της ειδικότητας. Οι ασκήσεις πραγματοποιήθηκαν με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού- Φαρμακοποιού Καμμένου Παρασκευής.
Οι ασκήσεις πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια των εργαστηριακών μαθημάτων : Φαρμακευτική Τεχνολογία -ΙΙ, Στοιχεία Φαρμακογνωσίας και Κοσμητολογία. Ταυτόχρονα εφαρμόστηκε και η αντίστοιχη θεωρία των μαθημάτων: Φαρμακευτική Τεχνολογία ΙΙ, Συνταγολογία, Φαρμακογνωσία αλλά και Φαρμακολογία. Επίσης, οι δρόγες που συλλέξαμε αποτέλεσαν την πρώτη ύλη φυτοθεραπευτικών σκευασμάτων (πχ. Αιθέριο Έλαιο μέντας, Αρωματικό Ύδωρ, Έλαιο χαμομηλιού, κά) , τα οποία ήταν συστατικά των συνταγών παρασκευής των συγκεκριμένων Γαληνικών σκευασμάτων . Με αυτό τον τρόπο έγινε σύζευξη της θεωρίας με την πράξη και διασύνδεση μεταξύ των μαθημάτων της ειδικότητας.
Η εκπαιδευτικός ενθάρρυνε τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναγνωρίσουν τον τρόπο αναγραφής των συστατικών μιας συνταγής, τους συμβολισμούς της- συντμήσεις καθώς και να εξοικειωθούν με τον χειρισμό του νεοαποκτηθέντος εξοπλισμού.
Σε άλλη άσκηση παρασκευάστηκε Γαληνικό σκεύασμα της φαρμακοτεχνικής μορφής “Φυράματα- pastae” , όπου εφαρμόστηκαν η ζύγιση και η λειοτρίβηση σε ιγδία ανάμειξης κόνεων.
Τέλος, κατά την παρασκευή της φαρμακοτεχνικής μορφής ” Λοσιόν- Διαλύματα” , πέραν της ζύγισης , βρήκαν εφαρμογή το αρωματικό ύδωρ και το έλαιο που παρασκευάστηκαν σε προηγούμενη άσκηση.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες φάνηκαν αντάξιοι των προσδοκιών , υπεύθυνοι και έτοιμοι για νέες “εργαστηριακές προκλήσεις”!!!