Το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Αριδαίας στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης της ποιότητας της παρεχόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης και με βάση την Πράξη 27/20-2-2026 του Συλλόγου Διδασκόντων, σχεδίασε και υλοποίησε τη στοχευμένη εκπαιδευτική δράση «Ενδυναμώνοντας τους μαθητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης V» σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ) The Tipping Point. Κύριος στόχος της δράσης ήταν η διεύρυνση των ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων αλλα και των οριζόντων των μαθητών/τριών, η σύνδεση της γνώσης με την παγκόσμια αγορά εργασίας και η ενδυνάμωσή τους (empowerment) μέσω της αλληλεπίδρασης με καταξιωμένους επαγγελματίες και επιστήμονες (μέντορες) από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η δράση αξιοποίησε τις δυνατότητες της τεχνολογίας, φέρνοντας τους μαθητές σε απευθείας επαφή (μέσω live τηλεδιασκέψεων μέσα από το χώρο των εργαστηρίων) με ειδικούς των αντίστοιχων κλάδων.
Για τον Τομέα Πληροφορικής: Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με επιστήμονες του κλάδου της ανάπτυξης λογισμικού και της τεχνολογίας, εστιάζοντας στις σύγχρονες τάσεις του προγραμματισμού και των ψηφιακών δεξιοτήτων.
Για τον Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής & Αυτοματισμού: Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις εξελίξεις γύρω από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα έξυπνα συστήματα (smart tech) και τον αυτοματισμό, δίνοντας στους μαθητές μια σαφή εικόνα για το μέλλον του επαγγέλματός τους.
Για τον Τομέα Υγείας και Πρόνοιας: Οι μαθητές αλληλεπίδρασαν με επαγγελματίες υγείας, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις για τις απαιτήσεις του κλάδου και τις νέες προκλήσεις στον τομέα της πρόνοιας.