Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

Ενημερωμένο υλικό στην η-τάξη του σχολείου μας για το Πανελλαδικά Εξεταζόμενο μάθημα «Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ»

Δημοσίευση από Χρήστο Ρέτσα

Στο πλαίσιο των επαναλήψεων που πραγματοποιείται την τελευταία περίοδο στο Πανελλαδικά Εξεταζόμενο μάθημα «Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ» του Τομέα Πληροφορικής, η σχετική ηλεκτρονική τάξη (η-τάξη, e-class) του σχολείου μας για το μάθημα (διαθέσιμη στην διεύθυνση tiny.cc/retsas-diktya2) εμπλουτίζεται συνεχώς με υλικό για τις επαναλήψεις.

Συγκεκριμένα

  1. εμπλουτίστηκαν τα φύλλα εργασίας του διδάσκοντα για όλες τις παραγράφους του μαθήματος. Αυτά είναι διαθέσιμα από την ενότητα Υλικό Μαθήματος και τον φάκελο Φύλλα Εργασίας ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ.
  2. προστέθηκαν φύλλα εργασίας άλλων συνδέλφων για όλες τις παραγράφους του μαθήματος. Αυτά είναι διαθέσιμα από την ενότητα Υλικό Μαθήματος και τον φάκελο Φύλλα Εργασία ΤΡΙΤΩΝ.
  3. προστέθηκαν επαναληπτικά διαγωνίσματα για μεγάλες ενότητες του μαθήματος. Αυτά είναι διαθέσιμα από την ενότητα Υλικό Μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης και τον φάκελο Διαγωνίσματα-> Διαγωνίσματα Τελικών Επαναλήψεων.

Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από συναδέλφους, όσο και από μαθητές άλλων σχολείων  που ενδιαφέρονται για το μάθημα.

Καλή μελέτη σε όλους!!!

Ο διδάσκων,

Χρήστος Ρέτσας

Εκδήλωση: «Πάμε Ελλάδα: Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» 27 Απριλίου 2012 Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας

Την Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας,  πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με τίτλο: «Πάμε Ελλάδα: Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» που διοργάνωσαν  οι Διευθύνσεις  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας και  το Κ.Π.Ε. Άμφισσας. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν  τα ακόλουθα βίντεο μικρού μήκους αναρτημένα στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (http://vod.sch.gr) :

«Πάμε Φωκίδα, πάμε Ιτέα» του Γυμνασίου Ιτέας.

«Μια βόλτα στο Δήμο Δελφών» του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας.

«Γλυκό του κουταλιού» του Σ.Δ.Ε. Άμφισσας.

Επίσης, παρουσιάστηκε η ταινία animation του  Κ.Π.Ε. Άμφισσας  με τον τίτλο Χρησμοί γυρεύουν ερμηνείες.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης,  οι προϊστάμενοι της  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας,  μαθητές και εκπαιδευτικοί από τα δημοτικά και τα γυμνάσια της περιοχής μας.

Η εκδήλωση καλύφθηκε τεχνικά από το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας και τους μαθητές της Γ’ τάξης Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας.

Ακολουθούν φωτογραφίες από την εκδήλωση.

Μαθητικός Διαγωνισμός Φωτογραφίας 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας

Το 1ο Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο (Σ.Ε.Κ.) Άμφισσας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας προκηρύσσει Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας με θέμα:

«Άνθρωπος και Τεχνολογία»

Διάρκεια: Από 23 Απριλίου 2012 έως 10 Ιουνίου 2012.

Σκοπός

Το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας διοργανώνει το συγκεκριμένο διαγωνισμό με σκοπό την ανάδειξη της χρήσης των επιτευγμάτων της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή, αλλά και των μαθητών που ασχολούνται ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία, ώστε να ενθαρρυνθούν στην ανάπτυξη της δημιουργικότητάς τους, της φαντασίας τους και της καλλιτεχνικής τους ικανότητας.

Όροι – Προϋποθέσεις συμμετοχής

1. Στο διαγωνισμό μπορεί να πάρει μέρος κάθε μαθητής Γυμνασίου ή Λυκείου από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (Βοιωτία, Εύβοια, Ευρυτανία, Φθιώτιδα, Φωκίδα).

2. Οι φωτογραφίες μπορεί να έχουν ως θέμα τους νέα επαγγέλματα, επαγγέλματα που σβήνουν, επιτεύγματα της τεχνολογίας, χρήση μηχανημάτων και συσκευών, έργα που βασίζονται στην  τεχνολογία, διάφορες κατασκευές, εφευρέσεις, εργαστήρια, ορυχεία, φύση και τεχνολογία, τέχνη και τεχνολογία, κλπ. Για κάθε φωτογραφία που υποβάλλει ένας/μια μαθητής/μαθήτρια, θα πρέπει να έχει τα πνευματικά δικαιώματα.

3. Οι φωτογραφίες θα πρέπει υποβληθούν μέσω της πλατφόρμας: http://1sek-amfiss.fok.sch.gr/competition2012. Για τη δημιουργία λογαριασμού στην προαναφερόμενη πλατφόρμα απαιτείται η αποστολή της επισυναπτόμενης_φόρμας, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη διεύθυνση: mail@1sek-amfiss.fok.sch.gr. Κάθε μαθητής μπορεί να λάβει μέρος στέλνοντας από μία έως πέντε φωτογραφίες οι οποίες δε θα πρέπει να ξεπερνάνε σε μέγεθος συνολικά τα 500ΚΒ. Οι φωτογραφίες μπορεί να έχουν τραβηχτεί είτε με αναλογική είτε με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή.

4. Η αξιολόγηση των φωτογραφιών θα γίνει μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας στο δικτυακό τόπο του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας (http://1sek-amfiss.fok.sch.gr/competition2012/). Δικαίωμα μιας ψήφου για κάθε φωτογραφία, θα έχει κάθε μαθητής ή εκπαιδευτικός με λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο που θα ήθελε να συμμετέχει στη διαδικασία της αξιολόγησης.

5. Θα απονεμηθούν βραβεία και έπαινοι συμμετοχής (θα ανακοινωθούν αργότερα). Οι νικητές θα παραλάβουν τα βραβεία τους με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή ισοδύναμου εγγράφου.

6. Σημειώνεται πως όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές, καθώς και οι σχολικές τους μονάδες,  θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής.

7. Τον Ιούνιο του 2012 θα κοινοποιηθούν τα ονόματα των νικητών του διαγωνισμού, οι οποίοι θα ειδοποιηθούν και προσωπικά. Σε περίπτωση ισοψηφίας, θα γίνει κλήρωση ενώπιον του Συλλόγου Διδασκόντων του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας.

8. Με τις καλύτερες φωτογραφίες που θα συγκεντρώσουν τις υψηλότερες βαθμολογίες, το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας θα διοργανώσει έκθεση φωτογραφίας το Σεπτέμβριο του 2012. Κάθε φωτογραφία θα συνοδεύεται με το όνομα του μαθητή και του σχολείου του. Γι’ αυτό το σκοπό, οι συμμετέχοντες θα συμπληρώσουν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού σχετική φόρμα. Ο τόπος και οι ακριβείς ημερομηνίες της έκθεσης φωτογραφίας θα ανακοινωθούν αργότερα.

9. Όσες φωτογραφίες βραβευθούν ή διακριθούν με επαίνους μπορεί στη συνέχεια να δημοσιευθούν σε μέσα μαζικής ενημέρωσης και το διαδίκτυο, στα πλαίσια της προβολής του διαγωνισμού και της έκθεσης που θα ακολουθήσει. Επίσης, το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας θα διατηρήσει το δικαίωμα να αναφέρεται και να προβάλει τις φωτογραφίες οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο στο μέλλον με αναφορά στο/στη δημιουργό τους, το σχολείο του/της και τη χρονιά συμμετοχής του/της.

10. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή των όρων του, των διαδικασιών του και των αποτελεσμάτων του.

Ηλεκτρονική αποστολή συμμετοχών, μέχρι και τις 10/6/2012, στην ηλεκτρονική  διεύθυνση mail@1sek-amfiss.fok.sch.gr με τίτλο μηνύματος: «Διαγωνισμός Φωτογραφίας».

Στοιχεία επικοινωνίας:

1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας

Διεύθυνση: Λεωφόρος Σαλώνων 48, 33100 Άμφισσα

Τηλέφωνο: 2265072740

Φαξ: 2265072449

e-mail: mail@1sek-amfiss.fok.sch.gr

Δικτυακός τόπος: http://1sek-amfiss.fok.sch.gr

Ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/1sekamfi/

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας

Στις 27 Μαρτίου 2012 ομάδα εννέα μαθητών του τμήματος Α2 του ΕΠΑΛ Άμφισσας με υπεύθυνο καθηγητή τον υπογράφοντα επισκέφτηκε το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας. Η εκπαιδευτική ομάδα γνωρίστηκε με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Ειδικού Σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Σχολείου ανέλαβαν να μας ξεναγήσουν και να μας εξηγήσουν ορισμένα θέματα που αφορούν στη λειτουργία του. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από το θερμοκήπιο που έχει αναπτύξει το Ειδικό Σχολείο, αλλά και από τη δραστηριότητα που ακολούθησε με κοινή εργασία με τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου. Με τις οδηγίες της φιλολόγου κας Σταματίας Τσιαμούρα, κατασκευάστηκε ένα κολάζ ζωγραφικής με χειροτεχνίες  μαθητών. Τη ξενάγηση και τη διευκόλυνση της 2ωρης παραμονής μας στο σχολείο, εκτός από την κα Τσιαμούρα, ανέλαβαν και οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Χρήστος Τσακωνίτης (γυμναστής), Νίκη Ζαφείρη (κοινωνιολόγος) και Δήμητρα Μπαρτσώτα (μαθηματικός). Οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν και με το διευθυντή του σχολείου, κο Κωνσταντίνο Δάνισκα, αλλά και με το γεωπόνο κο Τάσο Δερβένη, που τους εξήγησε πως δημιουργήθηκε το θερμοκήπιο.

Στόχοι της επίσκεψης ήταν η ομάδα μαθητών του Α2, στα πλαίσια του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής», να αντλήσουν πληροφορίες (κείμενα συνεντεύξεων, φωτογραφίες) τις οποίες στη συνέχεια να καταγράψουν σε επεξεργαστή κειμένου με κατάλληλη μορφοποίηση και να αναρτήσουν σχετικό άρθρο στο ιστολόγιο του σχολείου τους. Επίσης, δεσμευτήκαμε να ενεργοποιήσουμε την ιστοσελίδα και το ιστολόγιο του Ειδικού Σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, στα πλαίσια της γνωριμίας των μαθητών με τις υπηρεσίες του διαδικτύου.

Στη συνέχεια, βλέπετε το κοινό έργο των μαθητών Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας.

Εντυπώσεις μαθητών

Μαθήτρια 1: Στις 27-3-2012 πήγαμε στο Ειδικό Σχολείο, το οποίο ονομάζεται Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Ήταν πολύ ωραία, βοηθήσαμε κιόλας τα παιδιά σε μερικές δραστηριότητες. Τα παιδιά ήταν παρά πολύ γλυκά και οι δάσκαλοί τους ήταν πολύ καλοί. Τα παιδιά εκεί τα φροντίζουν και τα αγαπάνε πολύ. Εκεί είχαν φτιάξει και ένα θερμοκήπιο στο οποίο τα παιδιά σκαλίζουν, φυτεύουν και μεταφυτεύουν. Τα παιδιά ασχολούνται με πάρα πολλά πράγματα … με ωραίες δραστηριότητες.

Μαθήτρια 2: Τα παιδιά ήταν πολύ γλυκά και καλά, το σχολείο ήταν ωραίο, το θερμοκήπιο ήταν πολύ καλό.

Μαθητής 1: Την προηγούμενη Τρίτη, στις 27/3/12 που είχαμε πάει στο Ειδικό Σχολείο ήταν πολύ ωραία διότι είδαμε πως είναι το μέρος αυτό, είδαμε και γνωρίσαμε τα παιδιά, πώς κάνουν  μάθημα, τους καθηγητές τους, το περιβάλλον το οποίο κάνουν μάθημα κ.λ.π. Πήραμε και κάποιες πληροφορίες, έτσι ώστε να τις χρησιμοποιήσουμε για την εργασία μας. Τα παιδιά ήταν πολύ φιλικά και πιστεύω να πάμε ξανά.

Μαθητής 2: Η εμπειρία μας στο Ειδικό Σχολείο ήταν πολλή καλή. Τα παιδιά εκεί ήταν πολύ καλά. Μας φερόντουσαν πολύ καλά. Επίσης, οι δάσκαλοι-ες ήταν πολύ καλοί-ες  και πολύ ζεστά μας έδειξαν τι κάνουν τα παιδιά εκεί. Στο τέλος, πριν φύγουμε, ο διευθυντής κ. Δάνισκας μας κέρασε από ένα γλυκό. Γενικώς, η εντύπωση από αυτό το σχολείο ήταν πολλή καλή και θα ήθελα, αν ξαναγινόταν, να πηγαίναμε πάλι.

Μαθητής 3: Την περασμένη Τρίτη πήγαμε στο Ειδικό Σχολείο. Μου έκανε εντύπωση το θάρρος και το κουράγιο των παιδιών. Επίσης, το Ειδικό Σχολείο έχει καλή οργάνωση. Ακόμη, οι δάσκαλοί του είναι άνθρωποι εμπιστοσύνης και με αγάπη για αυτό που κάνουν. Τέλος, αυτό που είδα μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να ξανάπαμε να ζωγραφίσουμε και να συνεργαστούμε με τα παιδιά…

Μαθητής 4: Τα παιδιά εκεί είναι πολύ δραστήρια και έχουν πολλές δυνατότητες. Έχουν πολύ καλούς καθηγητές που έχουν όρεξη να μάθουν στα παιδιά πολλά πράματα. Εκεί, τα παιδιά κάνουν διάφορα μαθήματα όπως μαθηματικά, γλώσσα, γυμναστική, κηπουρική, ζωγραφική κ.α.

Ράμπα Α.Μ.Ε.Α.

Στο σχολείο, πρόσφατα, τοποθετήθηκε και ράμπα για να εξασφαλίζεται η άνετη πρόσβαση Α.Μ.Ε.Α.

Συνέντευξη με το γεωπόνο του σχολείου, κο Τάσο Δερβένη

1. Πώς φτιάξατε αυτό το θερμοκήπιο;

Απάντηση: Εδώ και ένα μήνα έχει φτιαχτεί το θερμοκήπιο. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων έδωσε ένα ποσό για αυτόν τον σκοπό.

2. Τι στόχο είχατε και το φτιάξατε;

Απάντηση: Το θερμοκήπιο φτιάχτηκε για τους μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ώστε να μπορούν να καλλιεργούν άνθη (λουλούδια) και λαχανοκομικά φυτά (μαρούλια, σπανάκια, ντομάτα κλπ.) .

3. Τι καλλιεργείτε στο θερμοκήπιο;

Απάντηση: Τώρα, τα παιδιά καλλιεργούν μαρούλια και σπανάκια.

4. Τι ασχολίες έχουν τα παιδιά στο θερμοκήπιο;

Απάντηση: Τα παιδιά σκαλίζουν, ποτίζουν, φυτεύουν και μεταφυτεύουν μαρούλια.

5. Τι μπορούμε να καλλιεργήσουμε και εμείς στον κήπο μας;

Απάντηση:  Φτιάχνοντας θερμοκήπιο, μπορείτε, κυρίως, να έχετε παραγωγή ντομάτας, πιπεριάς, μελιτζάνας και αγγουριών νωρίτερα απ’ ότι με καλλιέργεια στην ύπαιθρο.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας

Την Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη μαθητών του τμήματος Ηλεκτρολογίας της Β’ τάξης του Σχολικού Εργαστηριακού Κέντρου (Σ.Ε.Κ.) Άμφισσας στο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Άμφισσας, που βρίσκεται στην οδό Χρ. Μαχαιρά 36.

Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος: «Ηλεκτρικοί Αυτοματισμοί και Στοιχεία Ηλεκτρονικής».
Οι μαθητές έφτασαν στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας  στις 12 π.μ. και περιηγήθηκαν από τον εκπαιδευτικό κ. Α. Δερβένη και ξεναγήθηκαν στο θερμοκήπιο που υπάρχει στο  Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας .
Οι στόχοι της επίσκεψης ήταν οι ακόλουθοι:

  • Γνωστικοί στόχοι:
    • Περιήγηση και ξενάγηση στο θερμοκήπιο του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Άμφισσας,
    • Επέκταση γνώσεων του σχολείου σε θέματα αυτοματισμών θερμοκηπίων,
    • Ακαδημαϊκή μόρφωση των μαθητών και
    • Διεύρυνση επαγγελματικού ορίζοντα μαθητών Περιήγηση και ξενάγηση στο χώρο του Εικαστικού Εργαστηρίου Άμφισσας,
  • Κοινωνικοί στόχοι:
    • Κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία με συμμαθητές, ειδικούς ή άλλους επισκέπτες,
    • Αλλαγή στάσεων ως προς τα τεχνολογικά θέματα.
  • Συναισθηματικοί στόχοι:
    • Διασκέδαση και ευχαρίστηση των μαθητών / επισκεπτών.

Με την ενλόγω διδακτική επίσκεψη επιδιώχθηκαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  • Σύνταξη έκθεσης – αναφοράς από το συνοδό εκπαιδευτικό,
  • Ενημέρωση του Συλλόγου των Διδασκόντων του Σ.Ε.Κ. Άμφισσας σχετικά με τις δραστηριότητες του ενλόγω εργαστηρίου και
  • Ενημέρωση των υπολοίπων μαθητών του Σ.Ε.Κ. Άμφισσας για τις δραστηριότητες του ενλόγω εργαστηρίου.

Στην επιτυχία της διδακτικής επίσκεψης συνέβαλαν:

  • Η ενεργός συμμετοχή των μαθητών και
  • Ο εκπαιδευτικός του  Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας  κ. Α. Δερβένης.
  • Ο Διευθυντής του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας  κ. Κ. Δάνισκας.

Το βίντεο του Γπ

Οι μαθητές του Γπ συμμετέχουν στην καμπάνια «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» με ένα βίντεο που μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη διεύθυνση:

http://vod.sch.gr/video/view/1555

Τίτλος  του βίντεο:  «Μια βόλτα στο Δήμο Δελφών».

Τι ανακυκλώνουμε; Πού ανακυκλώνουμε; Πόσο ανακυκλώνουμε; Γιατί ανακυκλώνουμε; Ας μάθουμε απαντώντας στο ερωτηματολόγιό μας

Δημοσίευση από Χρήστο Ρέτσα

Ανακύκλωση, μία έννοια τόσο επίκαιρη, μία έννοια τόσο σημαντική, μία πράξη ευθύνης απέναντι στο μεγάλο «σπίτι» μας, το περιβάλλον, μία πράξη ευθύνσης απέναντι στον εαυτό μας και την ποιότητα της ζωής μας.

Όμως τι ανακυκλώνουμε; Που ανακυκλώνουμε; Πόσο ανακυκλώνουμε; Γιατί ανακυκλώνουμε;

Για να το μάθουμε ας απαντήσουμε στο σχετικό  ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που δημιούργήθηκε από τους μαθητές του  3ου Τμήματος Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ Τάξης του σχολείου μας. Το ερωτηματολόγιο αυτό δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας Β΄ Τριμήνου του  Τμήματος με θέμα «Ανακύκλωση: Δεν πετάμε, ξαναχρησιμοποιούμε»  με επιβλέποντες διδάσκοντες την κα. Αντάρα Δάφνη και τον κ.  Ρέτσα Χρήστο και απευθύνεται στους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ας απαντήσουμε λοιπόν όλοι οι μαθητές, ας μάθουμε αν γνωρίζουμε και αν πράττουμε αρκετά για την ανακύκλωση.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συμμετοχή σας.

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: Διδακτικά Σχέδια

Το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι μια δράση με την οποία επιχειρείται η επιμόρφωση διαφόρων κλάδων της εκπαίδευσης με βάση την ενσωμάτωση ενεργητικών τεχνικών μάθησης στα διδακτικά σχέδια των διαφόρων μαθημάτων. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη λειτουργία της εκπαιδευτικής ομάδας και στον τρόπο αξιοποίησής της.

Στη συνέχεια, ακολουθούν χρήσιμες τοποθεσίες ηλεκτρονικών βιβλίων στο διαδίκτυο με σχετικά θέματα, όπως συνδιαμορφώθηκαν κατά την πιλοτική φάση του προγράμματος.

Γλώσσα

Φυσική

Μαθηματικά

Ιστορία

Πολιτιστικά  Προγράμματα

Πολιτιστικά Προγράμματα (Συμπλήρωμα)

Θέματα αξιοποίησης της ομάδας στη σχολική τάξη

Νέα έκδοση: Βιβλίο Μαγειρικής του eTwinning

H τελευταία έκδοση της Κεντρικής Υπηρεσίας Στήριξης, Βιβλίο Μαγειρικής του eΤwinning: 50 συνταγές για σχολική συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη στην Ευρώπη, διατίθεται τώρα και μπορείτε να το κατεβάσετε σε όλες τις γλώσσες! Αυτό το βιβλίο περιέχει συνταγές για επιτυχία στο eTwinning. Καθοδηγεί, μέσω των ποικίλλων δυνατοτήτων, για αλληλεπίδραση μεταξύ των Ευρωπαίων εκπαιδευτικών της κοινότητας του eTwinning, από τη συλλογική διεξαγωγή έργων, τη ζωντανή συμμετοχή σε εργαστήρια έως τη συμμετοχή σε online Εκδηλώσεις Εκμάθησης.

Μπορείτε να το ανακτήσετε από εδώ.

Οι επαναλήψεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις άρχισαν: Εκπαιδευτικό υλικό για το εξεταζόμενο μάθημα «Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ»

Δημοσίευση από Χρήστο Ρέτσα

Οδεύοντας προς τις Πανελλαδικές εξετάσεις και έχοντας ολοκληρώσει τη διδακτέα ύλη στο Πανελλαδικό Εξεταζόμενο μάθημα «Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ» της Γ΄τάξης του Τομέα Πληροφορικής, έχουμε μπει στην πολύ σημαντική φάση των επαναλήψεων.

Στην  ηλεκτρονική τάξη (e-class) του σχολείου μας που αφορά το συγκεκριμένο μάθημα (tiny.cc/retsas-diktya2), φίλοι εκπαιδευτικοί αλλά και φίλοι μαθητές μπορούν να βρουν υλικό από τον διδάσκοντα το μάθημα για να πλαισιώσουν τη μελέτη τους κατά την φάση των επαναλήψεων.  Συγκεκριμένα μπορούν να βρουν:

  • Επαναληπτικά διαγωνίσματα ανά ομάδα ενοτήτων. Πρόκειται για διαγωνίσματα ανά ομάδα ενοτήτων δημιουργημένα από τον διδάσκοντα στα πρότυπα του «διαγωνίσματος» της Πανελλαδικής Εξέτασης. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών σε συνθήκες γραπτής εξέτασης. Τα διαγωνίσματα αυτά είναι διαθέσιμα από την ενότητα Υλικό Μαθήματοςτης ηλεκτρονικής τάξης στον φάκελο Διαγωνίσματα.
  • Φύλλα εργασίας ανά ενότητα. Πρόκειται για φύλλα εργασίας του διδάσκοντα με ερωτήσεις κλειστού τύπου (Σωστού/Λάθους, Αντιστοίχισης), ερωτήσεις ανάπτυξης συμπληρωματικές αυτές του σχολικού βιβλίου και του ανεπίσημου βοηθήματος του μαθήματος (βλ. εδώ) και ασκλησεις. Τα φύλλα εργασίας αυτά είναι διαθέσιμα από την ενότητα Υλικό Μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης στον φάκελο Φύλλα Εργασίας.
  • Άλλο εκπαιδευτικό υλικό όπως θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων παρελθόντων ετών πολυμεσικό υλικό κατανόησης, χρήσιμους συνδέσμους κ.ά. Το υλικό αυτό είναι διαθέσιμο από τις ενότητες Υλικό Μαθήματος και Χρήσιμοι Σύνδεσμοι.

Καλή μελέτη σε όλους!!!

Και να θυμάστε ότι «Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ» (Διογένης)