Διαπραγμάτευση μικρο-σεναρίων διδασκαλίας Φυσικής Αγωγής με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής τάξης

Στις 2, 6, 7 και 9 Απριλίου πραγματοποιήθηκαν εξ αποστάσεως επιμορφώσεις ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιοχής επιστημονικής ευθύνης του ΣΕΕ κλάδου ΠΕ011 του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής κ. Κωνσταντίνου Κουγιουμτζή.

Μεταξύ άλλων έγινε διαπραγμάτευση μικρο-σεναρίων διδασκαλίας Φυσικής Αγωγής με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής τάξης. Τα συγκεκριμένα μικρο-σενάρια ακολουθούν τη λογική του λεγόμενου TPACK  δηλαδή το χώρο όπου τέμνονται οι τεχνολογικές, παιδαγωγικές και επιστημονικές δεξιότητες των συναδέλφων. Με ένα συγκριτικά απλό σύστημα μάθησης περιεχομένου (και όχι διαχείρισης περιεχομένου) όπως η ηλεκτρονική τάξη:

1) γνωρίζοντας τη χρήση μόνο δύο  απλών και διακριτών αρθρωμάτων του η-τάξη όπως τα έγγραφα  και η άσκηση (με επιλογή σωστού/λάθος),

2) στοχεύοντας ένα διακριτό στόχο του μαθήματος της φυσικής αγωγής όπως η γνώση (και όταν με το καλό ανοίξουν τα σχολεία η εφαρμογή) της φυσικής δραστηριότητας για υγεία και

3) μια λογική μάθησης όπου το περιεχόμενο, ο/η μαθητής/τρια και ο/η συνάδελφος έχουν δυνητικά μοιρασμένη δράση καθώς αναβαίνει περιορισμένο υλικό για να δώσει «χώρο/χρόνο» και ενέργεια στην άσκηση η οποία εμπεριέχει απλή μεν άμεση δε περιγραφική ανατροφοδότηση και όχι μόνο βαθμό.

Η πρόθεση των δύο παρακάτω βίντεο είναι μεταξύ άλλων η μείωση του άγχους του τι «ανεβάζω» έτσι ώστε να υπάρξει στόχευση στο πώς διαπραγματεύεται, έστω και το ελάχιστο  υλικό, από το μαθητή/τρια σε διδασκαλία εξ’ αποστάσεως.

(για τα βίντεο χρησιμοποιείστε τα παρακάτω link)

Δημοτικά σχολεία: https://www.dropbox.com/s/q2mfphpo4ibfl83/200402b%20Dimotika%20Sxoleia.mp4

Γυμνάσια: https://www.dropbox.com/s/xddc4z44w2yiep8/200406c%20Gymnasia.mp4

Δημοσιεύθηκε στην Υλικό Επιστ. & Παιδ. υποστήριξης, Υλικό Επιστ. και Παιδαγωγικής υποστήριξης, ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.