28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 (Α’ Μέρος)

Η 28η Οκτωβρίου είναι μια πολύ σημαντική μέρα για την Ελλάδα. Με δραστηριότητες, τραγούδια, ζωγραφιές και κατασκευές, τα νήπια μαθαίνουν για την ιστορία της Ελλάδας, αναγνωρίζοντας τη σημασία του «Όχι» και κατανοούν τις έννοιες της ειρήνης και της ελευθερίας. Στο Νηπιαγωγείο μας το ταξίδι στη μνήμη και την παράδοση έγινε με δημιουργικότητα και χαρά, προετοιμάζοντας τα παιδιά να γιορτάσουν αυτή την ιστορική ημέρα με το δικό τους μοναδικό τρόπο.

IMG 2dc10583a501ad42d7a47c1b1309c9d2 V IMG 6df116d7e0c9fc491c84c7f266a0c12b V IMG 5a82e942e1b20a80e795cb07c6c85cea V IMG 90b16bb64b4467b2c2f5a5184227ee74 V IMG 28188cef2c6780f1e6bccfc87a72bbc3 V IMG eba01647d4b560bbdef3cdfe0235fb45 V IMG f721861008cd0bbea36014844fb08102 V IMG 4d3c8f99fa7899f8df1fae3620198a6a V IMG dc3cd5f062fea5333b34c41f314c2e87 V 20251103 074941 20251103 074955 IMG 2c822000e1b67551a36898c32015ab58 V

IMG 75db493df7cf014f30ca1246b235af80 V

(η ιδέα για τις κατασκευές από το Pinterest)

Εβδομάδα κώδικα 11-26 Οκτωβρίου 2025- Code week

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα κώδικα 11-26 Οκτωβρίου 2025 και το σχολείο μας συμμετείχε με την δραστηριότητα με τίτλο:

“Στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά!”.

1)Δραστηριότητα χωρίς την αξιοποίηση ρομπότ  Πρώτα κάναμε την  δραστηριότητα αξιοποιώντας το δάπεδο του σχολείου .Χωρίσαμε ένα μέρος του δαπέδου σε 12 τετράγωνα και τοποθετήσαμε  εικόνες με σωστή και μη σωστή συμπεριφορά στο σχολείο. Ένα παιδί γίνεται ο προγραμματιστής και ένα παιδί το “ρομπότ” κάθε φορά. Το παιδί-ρομπότ πρέπει να προγραμματιστεί να περάσει από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο χαρούμενο περιβάλλον του σχολείου.

2)Δραστηριότητα με αξιοποίηση του ρομπότ bee-bot:  Προγραμματίσαμε το εκπαιδευτικό ρομπότ bee-bot έτσι ώστε να περάσει μόνο από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο σχολείο που βρίσκεται στο τέλος του πλέγματος. Τα παιδιά μαθαίνουν να ξεχωρίζουν τις θετικές από  τις αρνητικές συμπεριφορές, εντοπίζουν επιπτώσεις στα συναισθήματα και ανακαλύπτουν τους κανόνες της τάξης.

20251022 121514 20251022 121745 20251024 093723 20251024 094445 20251024 094740 Messenger creation 2B2D7116 4401 477B 9799 E6B728E0745C Messenger creation 62337988 0241 455D BFFA FCC36DAF7C91 Messenger creation B4078BBB 385E 4271 8CCE C56ED12D2480 Messenger creation D0892068 96DC 4B0B 8591 B60802204F6A Messenger creation DC10D15F 3753 47B9 9E84 D7EEE3693C4E Messenger creation DCFBAF8B 107E 48AF 9C8C 76FCE01E5075

Χρώματα!

Ένα χεράκι μπλε κι ένα χεράκι κίτρινο έλα να τα κολλήσουμε σφιχτά κι ένα χρώμα όμορφο να βγάλουμε μαγικά!

Τα χρώματα είναι κάτι περισσότερο από αυτό που αφήνει ο μαρκαδόρος ,η τέμπερα ή η ξυλοπμπογιά πάνω στο χαρτί. Είναι ολόκληρος ο κόσμος γύρω μας , είναι όλη μας η ζωή! Και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας λατρεύουν να ασχολούνται με τα χρώματα!

20251008 095421 20251008 095434 20251008 095437 IMG 3ef3373a9b310328edead773edfa02ca V IMG 19cd80c5f20c857362f0d711559e2bdc V IMG 44ea039a4421995a0281a74b5c3e81fe V IMG a90937df8f48cb6007714048c43f7723 V IMG b8095edc68ca7282c9fc87ae603226fa V Messenger creation 9A6C1BBD 9273 48B8 ACEC 9240C0BEBB40 Messenger creation 4895A4BB 101B 43AE B1C0 71F1847597D8 Messenger creation 92535DCD 6B90 4A45 9FD1 F3900C17CEAA Messenger creation FAD535AC 0231 49AA 8DF6 AD559B7CDE92

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Thn  Παρασκευή 26/9/2025 το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην **Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού**, μια ξεχωριστή μέρα αφιερωμένη στην κίνηση, στο παιχνίδι και στη χαρά της συμμετοχής!

Με σύνθημα **”Παίζω – Κινούμαι – Συνεργάζομαι!”**,τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά από διασκεδαστικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες που προάγουν τη σωματική άσκηση, την ομαδικότητα και την ευγενή άμιλλα. 🏃‍♀️🏃‍♂️⚽🎈

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα παιδιά:

* Συμμετείχαν σε *μικρές αθλητικές δοκιμασίες* και *παιχνίδια με εμπόδια*
* Συνεργάστηκαν σε ομαδικά παιχνίδια στην αυλή

20250926 120216 20250926 120316 20250926 120343 20250926 120427 20250926 120445 20250926 120537 IMG 75b307b43b9f30b838ad47d0ae313f35 V IMG 838e28042f717def5013da67ed0f8a23 V IMG 91371f7328672da1349e21a5ea2163c0 V IMG c48d447096173487bd2d927b114adebf V IMG d7f2b0899494168bd169ce71dc77ccc8 V

Η Μαγεία των γραμμών στο Νηπιαγωγείο!

Μας συστήθηκαν οι γραμμές. Ευθεία, καμπύλη και τεθλασμένη. Μετά τη γνωριμία προσπαθήσαμε να τις μάθουμε και να τις αναγνωρίζουμε. Αχ! αυτή η τεθλασμένη μάς παίδεψε πιο πολύ. Και με το όνομα της αλλά και με τη μορφή της. Με χαρτοταινία και κιμωλία χαράξαμε στο πάτωμα  διαδρομές και προσπαθήσαμε να τις περπατήσουμε!

 

20251013 115409 20251013 115443 20251013 115446 20251013 115447 IMG 0fc81767f4948b591cdb1b6952c43029 V IMG 4ff187a48f5b54d096b94c99a2023079 V IMG 5f52f93910c48e380dd3455c6bdd2e54 V IMG 5f52f93910c48e380dd3455c6bdd2e54 V 1 IMG 3122a1920fe5c609199dd4d2c86d62c8 V IMG 8999759333893dc0c5cc2aee0439e9ee V IMG c39cbc544770227188009e6a8c021e5d V

Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο!

 

 

Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο μας και παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας και ασχοληθήκαμε με το όνομά μας!

Τα παιδιά «ψάρεψαν» το αρχικό γράμμα του ονόματος τους μέσα από παιχνίδια .  Το σχημάτισαν με μπαστουνάκια γυμναστικής και σχοινιά καθώς και με πλαστελίνη!. Στη συνέχεια προσπάθησαν με τα σώματά τους να δημιουργήσουν το αρχικό τους γράμμα! Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες τα παιδιά:

  • γνωρίστηκαν καλύτερα μεταξύ τους
  • εξασκήθηκαν στη λεπτή και αδρή κινητικότητα,
  •  συνεργάστηκαν δημιουργικά με τους φίλους τους.

Τα παιδιά χάρηκαν πολύ και ένιωσαν περήφανα που ανακάλυψαν το δικό τους «μαγικό» γράμμα! ✨

IMG 4c2698d23807d997d9cc9594ea4edb0b V IMG 85f4ea1fd407107562b545d9df1ab21b V IMG 224120fb248d71733b12c9ab11b3b883 VIMG f5e1bec8f22ebb29105e22af67cbcaff V 20250929 111613 20250929 112404 20250929 112523 20250929 113320 20250929 113740 20250929 114540 IMG 334dd09aca35873274dbd78bad5cd6c8 VIMG 4451772e7f323604fee0805dbde614b9 V IMG 815375e99bcf51a58a33b55e4e3415ca V IMG b1e1df5798beb8275f54b033a21ee96f V IMG d05e43b698d1bfd676f87fc34e910f97 VIMG 5d7a7414d6a893025560626cd84bd7d8 VIMG 8444a51acee0ea0a9ceb0301bda3ea36 V IMG d67b86c9ff8a229bedb6077416955c36 V

ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2024-2025



Λήψη αρχείου