Οι δραστηριότητές μας:
Δραστηριότητα 1η
Η διαδρομή που ακολουθεί ο Τοποτίπ
Βροντάδος
Τα παιδιά σχηματίζουν στο χαρτί τη διαδρομή που θα ακολουθήσει ο Τοποτίπ για να φτάσει στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς και στη συνέχεια γράφουν τον αντίστοιχο κωδικό.
Η Bee Bot βοηθάει τον Τοποτίπ να φτάσει στον παππού και τη γιαγιά
Βροντάδος
H ΒeeBot μας βοηθάει τον Τοποτίπ να φτάσει στο σπίτι του παππού και
της γιαγιάς. Τα παιδιά έχουν παίξει παιχνίδια με τις
κατευθύνσεις μπροστά, πίσω, αριστερά και δεξιά και έχουν
πειραματιστεί δείχνοντας το ζάρι με τους αριθμούς να περπατήσουν πάνω
σε τετράγωνα με την ανάλογη διαδρομή που τους ορίζει το ζάρι βάζοντας
τα αντίστοιχα βελάκια. Τα μεγάλα παιδιά βοηθούν τα
μικρότερα. Στη συνέχεια μαθαίνουν να προγραμματίζουν τη BeeBot για να
κινηθεί πάνω στο ανάλογο χαλάκι.
Πάνω στο χαλάκι τοποθετούμε στην αφετηρία τον Τοποτίπ και στον
τερματισμό το σπίτι του παππού και της γιαγιάς. Τα παιδιά κρατώντας
προγραμματίζουν τη BeeBot για να τον βοηθήσει να φτάσει στο σπίτι τους.
Βοηθήστε τον Τοποτίπ να φτάσει στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς
Βροντάδος
Στα πλαίσια της εβδομαδας για το CODE WEEΚ τα παιδιά μετά την ανάγνωση του παραμυθιού “Ο Τοποτιπ στον παππού και τη γιαγιά” θέλησαν να τον βοηθήσουν να φτάσει στο σπίτι τους.
Φτιάχνουμε στο πάτωμα ένα πλαίσιο με τετράγωνα 3χ4 , ένα παιδί γίνεται ο Τοποτίπ φορώντας στο κεφάλι μία εικόνα του Τοποτίπ και ένα άλλο τον καθοδηγεί με βελάκια πως θα φτάσει στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς.
Δραστηριότητα 2η
Παιχνίδι φθινοπώρου Σε αυτή τη δραστηριότητα δίνεται στα παιδιά καρτέλα με κάποιο φθινοπωρινό αντικείμενο ή ζώο (π.χ. λαγός) και δίπλα του κάποια βελάκια σε διάφορες κατευθύνσεις. Τα παιδιά πρέπει να εντοπίσουν το συγκεκριμένο αντικείμενο ή ζώο (π.χ. λαγός) στον πίνακα και να τοποθετήσουν τα βελάκια όπως τα βλέπουν στην καρτέλα – οδηγία. Τα παιδιά βλέπουν σε ποια καρτέλα καταλήγουν τα βελάκια (π.χ. γαλότσες) και πρέπει να βρουν την ίδια καρτέλα (π.χ. γαλότσες) ανάμεσα σε άλλες στο πάτωμα και να την ονομάσουν.
Δραστηριότητα 3η
Αντιγραφή Προτύπου – Πίνακας του Φθινοπώρου Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά παρατηρούν έναν πίνακα με φθινοπωρινές εικόνες και καλλούνται να αντιγράψουν με ακρίβεια το ίδιο πρότυπο σε ένα κενό πίνακα. Μέσα από τη διαδικασία, εξασκούν την οπτική αντίληψη, την συγκέντρωση, τη μνήμη και τον οπτικοχωρικό συντονισμό.
Δραστηριότητα 4η
Παζλ πρόβατο Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά καλούνται να συνθέσουν μια εικόνα ζώου από λωρίδες χαρτιού. Μέσα από το παζλ, εξασκούν τη λεπτή κινητικότητα, τον οπτικοχωρικό συντονισμό και την ικανότητα αναγνώρισης μερών μιας ολότητας.
Δραστηριότητα 5η
Πίνακας λογικής με ζώα Σε αυτή τη δραστηριότητα λογικής και παρατήρησης τα παιδιά καλούνται να συμπληρώσουν έναν πίνακα με εικόνες ζώων ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο μοτίβο.
Δραστηριότητα 6η
Beebot- Οδήγησε τα μικρά ζωάκια στη μαμά τους Τα παιδιά οδηγούν τα μικρά ζωάκια στις μαμάδες τους αρχικά με βελάκια και μετά με τη βοήθεια της Beebot.
Δραστηριότητα 7η
Δρόμος παζλ Τα παιδιά πρέπει να βρουν τα σωστά κομμάτια ώστε να συμπληρωθεί ο δρόμος για να βρουν το σπίτι τους οι κότες και ο κτηνοτρόφος να φτάσει στα ζώα του.
Δραστηριότητα 8η
Beebot- Οδήγησε τα ζώα στο σπίτι τους Τα παιδιά οδηγούν αρχικά με βελάκια και στη συνέχεια χωρίς βελάκια τα ζώα στα σπίτια τους με τη βοήθεια της BeeBot.












Αφήστε μια απάντηση