Στα πλαίσια της θεματικής “Χειμώνας” επεξεργαστήκαμε πίνακες αναφοράς και καταγράψαμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις μας. Τραγουδήσαμε “Α, α, α αρχίζει η παγωνιά”. Σε ζευγάρια ή μικρές ομάδες αναλάβαμε να παρατηρήσουμε και να συζητήσουμε για μια χειμωνιάτικη εικόνα, ενώ στη συνέχεια την παρουσιάσαμε στην ολομέλεια!
Παίξαμε χειμωνιάτικο κινητικό παιχνίδι με μαθηματικά!

και φτιάξαμε τις δικές μας χιονονιφάδες, οι οποίες μάθαμε πως είναι διαφορετικές μεταξύ τους, όπως ακριβώς και οι δικές μας!
Το ενδιαφέρον μας κέντρισαν τα πολικά ζώα, δηλαδή τα ζώα που ζουν σε μέρη με χιόνι ή πάγο, τα οποία και εξετάσαμε πιο αναλυτικά! Τα ταξινομήσαμε σε αυτά που ζουν στην Αρκτική και στην Ανταρκτική αντίστοιχα, ενώ είδαμε που ακριβώς βρίσκονται αυτά τα μέρη στην υδρόγειο σφαίρα!
Επί τη ευκαιρία, αναφερθήκαμε στην υπερθέρμανση του πλανήτη και στο λιώσιμο των πάγων και παίξαμε κινητικό παιχνίδι, όπου έπρεπε να περάσουμε από το ένα παγόβουνο στο άλλο πατώντας μόνο στα κομμάτια πάγου με το γράμμα “Χ” (όπως χειμώνας).
Στη συνέχεια, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια αποστολή. Κάποια πλάσματα εγκλωβίστηκαν στον πάγο και χρειάζονταν την βοήθειά μας για να απελευθερωθούν! Όμως, πως λιώνει ο πάγος άραγε; Διατυπώσαμε υποθέσεις, κάναμε δοκιμές και πειράματα και στο τέλος με καλή συνεργασία βρήκαμε τι λειτουργεί και τι όχι!
Από τις παγερές μας περιπέτειες δε θα μπορούσε να λείπει ο μεγάλος χνουδωτός της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη! Διαβάσαμε την ιστορία και αποφασίσαμε να φτιάξουμε την δική μας χιονοστιβάδα και να σχεδιάσουμε την δική μας πολική αρκούδα με φόντο το Βόρειο Σέλας, του οποίου ο τρελός χρωματιστός χορός μας μάγεψε!





















