΄Β Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Στο ΄Β Εργαστήριο Δεξιοτήτων δημιουργήσαμε τον Διατροφούλη, έναν υγιεινό φίλο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τα παιδιά. Με την βοήθεια μιας μαθήτριάς μας, οι φίλοι της σχεδιάσανε το περίγραμμα της πάνω σε χαρτί μέτρου. Στη συνέχεια κολλήσαμε το χαρτί μέτρου πάνω σε χοντρή κούτα ώστε να είναι σταθερό και αφού σχεδιάσαμε τον φίλο μας χωρίσαμε τα τρόφιμα σε υγιεινά και τα ανθυγιεινά.

διατροφουλης σχεδιο

Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά αποφάσισαν να κολλήσουμε όλες τις υγιεινές τροφές στην μπλούζα του Διατροφούλη, ενώ τις ανθυγιεινές τροφές τις τοποθετήσαμε στο παντελόνι του φίλου μας, ώστε να ξεχωρίσουμε ευδιάκριτα τις δύο κατηγορίες.

df426f1d a71e 4e79 964f c5bc871662b9 Αντιγραφή Αντιγραφή διατροφουλησ Αντιγραφή Αντιγραφή

Σε δεύτερη φάση κόψαμε εκ νέου τροφές από περιοδικά και κολλώντας τα πάνω σε χαρτί δώσαμε σε κάθε τροφή συγκεκριμένους πόντους ανάλογα με το πόσο υγιεινή είναι η κάθε τροφή.  Η βαθμολογία κυμάνθηκε από το ένα έως το πέντε. Η μέγιστη βαθμολογία ήταν το πέντε για τα πιο υγιεινά τρόφιμα ενώ αντίθετα το ένα αντιστοιχούσε σε ανθυγιεινές τροφές. Αφού πλαστικοποιήσαμε τις τροφές-πόντους, τα παιδιά προσπάθησαν να δημιουργήσουν έναν τρόπο ώστε να μπορούν να ταΐζουν τον Διατροφούλη. Αφού δημιούργησαν ένα στόμα και κόλλησαν από την πίσω μεριά μία διαφάνεια συλλογής τροφίμων, ήμασταν επιτέλους έτοιμοι να ξεκινήσουμε το παιχνίδι μας!

39aecfbb 90a3 4de2 ab07 13dc9ec451bf 6c9fe309 e54e 4adb bb44 98c6de62dc1d διατροφουλης ποντοι τροφιμα Αντιγραφή 1διατροφουλης 1

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ίσες ομάδες και διαλέγοντας ένα τρόφιμο τη φορά ανακάλυπταν πόσους πόντους κέρδισαν βλέποντας την πίσω μεριά της κάρτας που διάλεξαν. Σε ένα ομαδικό χαρτί, κατέγραφε η κάθε ομάδα τους πόντους που συνέλεξε.

Η ομάδα που τελικά μάζεψε τους περισσότερους πόντους και επομένως τάισε πιο υγιεινά τον Διατροφούλη ήταν και η νικήτρια ομάδα!!