Στο ΄Β Εργαστήριο Δεξιοτήτων δημιουργήσαμε τον Διατροφούλη, έναν υγιεινό φίλο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τα παιδιά. Με την βοήθεια μιας μαθήτριάς μας, οι φίλοι της σχεδιάσανε το περίγραμμα της πάνω σε χαρτί μέτρου. Στη συνέχεια κολλήσαμε το χαρτί μέτρου πάνω σε χοντρή κούτα ώστε να είναι σταθερό και αφού σχεδιάσαμε τον φίλο μας χωρίσαμε τα τρόφιμα σε υγιεινά και τα ανθυγιεινά.
Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά αποφάσισαν να κολλήσουμε όλες τις υγιεινές τροφές στην μπλούζα του Διατροφούλη, ενώ τις ανθυγιεινές τροφές τις τοποθετήσαμε στο παντελόνι του φίλου μας, ώστε να ξεχωρίσουμε ευδιάκριτα τις δύο κατηγορίες.
Σε δεύτερη φάση κόψαμε εκ νέου τροφές από περιοδικά και κολλώντας τα πάνω σε χαρτί δώσαμε σε κάθε τροφή συγκεκριμένους πόντους ανάλογα με το πόσο υγιεινή είναι η κάθε τροφή. Η βαθμολογία κυμάνθηκε από το ένα έως το πέντε. Η μέγιστη βαθμολογία ήταν το πέντε για τα πιο υγιεινά τρόφιμα ενώ αντίθετα το ένα αντιστοιχούσε σε ανθυγιεινές τροφές. Αφού πλαστικοποιήσαμε τις τροφές-πόντους, τα παιδιά προσπάθησαν να δημιουργήσουν έναν τρόπο ώστε να μπορούν να ταΐζουν τον Διατροφούλη. Αφού δημιούργησαν ένα στόμα και κόλλησαν από την πίσω μεριά μία διαφάνεια συλλογής τροφίμων, ήμασταν επιτέλους έτοιμοι να ξεκινήσουμε το παιχνίδι μας!
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ίσες ομάδες και διαλέγοντας ένα τρόφιμο τη φορά ανακάλυπταν πόσους πόντους κέρδισαν βλέποντας την πίσω μεριά της κάρτας που διάλεξαν. Σε ένα ομαδικό χαρτί, κατέγραφε η κάθε ομάδα τους πόντους που συνέλεξε.
Η ομάδα που τελικά μάζεψε τους περισσότερους πόντους και επομένως τάισε πιο υγιεινά τον Διατροφούλη ήταν και η νικήτρια ομάδα!!