«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…»

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Ψηφιακές δεξιότητες

«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…»

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα
πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.

Η εποικοδομητική προσέγγιση διδασκαλίας που ακολουθεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα ακολουθεί 5 φάσεις (στάδια) που περιλαμβάνουν: το στάδιο του προσανατολισμού, της ανάδειξης των ιδεών των μαθητών, της αναδόμησης των ιδεών, της εφαρμογής των νέων ιδεών και της ανασκόπησης, ενώ βασίζεται και στις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες του Vygotsky. Στόχος της μάθησης είναι η τροποποίηση των γνώσεων που ήδη υπάρχουν και στόχος της διδασκαλίας είναι η δημιουργία κατάλληλου και πλούσιου περιβάλλοντος με το οποίο αλληλεπιδρούν οι μαθητές.

  1. Γνωριζόμαστε από κάπου; Το παιχνίδι με τις ερωτήσεις

Τοποθετήσαμε σε διαφορετικά σημεία της τάξης κάρτες με εικόνες από πλανήτες του ηλιακού συστήματος και βάλαμε μουσική. Τα παιδιά χόρεψαν ελεύθερα με την συνοδεία μουσικής και όταν αυτή σταματά γίνονται ζευγάρια και χορεύουν παρέα. Όταν η μουσική σταματά ξανά το κάθε ζευγάρι ψάχνει να βρει τις κάρτες με εικόνες από πλανήτες του ηλιακού συστήματος που έχουμε κρύψει. Αφού τις βρήκαμε όλες διερευνήσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών, ανακαλύψαμε τι γνωρίζουν οι μαθητές για το διάστημα αλλά και τι θα ήθελαν να μάθουν και με την τεχνική KWLH καταγράψαμε όλες τις ιδέες τους.

IMG 9294        IMG 9295

Κάποιοι μικροί μαθητές αναγνώρισαν τους πλανήτες και πρότειναν να πάμε στο youtube και να παρακολουθήσουμε τα βίντεο με τον Picou Picou για τους πλανήτες. Φυσικά δεν τους χαλάσαμε το χατίρι!

Το πρώτο αυτό εκπαιδευτικό βίντεο μας έδωσε πολλές πληροφορίες για τους πλανήτες και το ηλιακό σύστημα και απάντησε πολλές από τις ερωτήσεις μας! Ζητήσαμε επίσης από τα παιδιά να φέρουν στο σχολείο αν μπορέσουν πληροφορίες για κάποιον πλανήτη αλλά και σχετικά βιβλία που ίσως έχουν στο σπίτι. Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη και χαρήκαμε για αυτό!

2. Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά.. Υπάρχει ζωή εκεί έξω;

Στο σχολείο φτάνουν οι πρώτες πληροφορίες για τους πλανήτες που βρήκαν τα παιδιά στο σπίτι αλλά και βιβλία για το διάστημα. Διαβάζουμε κάποια από αυτά και όλοι ενθουσιαζόμαστε με αυτά που μαθαίνουμε! Παρακολουθούμε και το δεύτερο βίντεο με τον Picou Picou για τους πλανήτες.

Κάναμε έπειτα και μια μικρή έρευνα για να ανακαλύψουμε ποιος είναι ο αγαπημένος μας πλανήτης με τον Κρόνο να παίρνει τις πιο πολλές ψήφους!

IMG 8615

Και ο καθένας ζωγράφισε τον αγαπημένο του πλανήτη.

IMG 8607       IMG 8609

IMG 8612       IMG 8610

και φτιάξαμε και τον δικό μας πλανήτη, την Γη

431064624 3622342554672864 2983399840141300781 n        430915203 934632054617861 6197451030732737529 n 1

3. Πλανήτες στην σειρά!

Γίναμε και εμείς πλανήτες! Βάλαμε μουσική και χορέψαμε! Οι πλανήτες ανακατεύτηκαν για τα καλά με το χορό και μόλις η μουσική σταματούσε προσπαθούσανε να μπούνε στην σειρά, στην σειρά με την οποία είναι στο ηλιακό σύστημα!

a98465ca 854c 4c2c 83c3 88646a776a66      4178f468 0c8f 4528 945c 9ec693fd0c26

Βάλαμε όμως τους πλανήτες και στην σειρά με βάση το μέγεθός τους αφού παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και με βάση όλα όσα μάθαμε από τα βιβλία που διαβάσαμε!

Πήραμε και τα πινέλα μας, τα βουτήξαμε μέσα στις μπογιές, συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε το ηλιακό μας σύστημα!

IMG 8633       IMG 8636

IMG 8637       IMG 8644

Γράψαμε φυσικά και τα ονόματα των πλανητών

IMG 8735       IMG 8737

IMG 87741

Τους φτιάξαμε όμως και με χαρτόνια, τους κόψαμε και τους κολλήσαμε και γράψαμε για ακόμη μια φορά τα ονόματά τους

430760036 7165909246862031 8164645910278562641 n      429853177 861088712485297 3172812176428406046 n

430405068 417020430903974 7535261603690773796 n      429826807 813197127520553 1545407656636255846 n

Μετά τις ομαδικές εργασίες μας αποφασίσαμε να κάνει και καθένας το δικό του ηλιακό σύστημα

IMG 8741       IMG 8744

IMG 8746        IMG 8747

IMG 8774

τους ζωγραφίσαμε και με τους μαρκαδόρους μας, σε νερομπογιές και με κέρινα χρώματα και τους βάλαμε στην σειρά! Οι πλανήτες μας ενέπνευσαν πολύ!

9c7e97a0 8c54 443a 8c40 f40b10024141

91cefa8c 7690 4380 9a9c 17f415fa99e6

96ce74b3 d373 4662 ac5a 7e2d3d4737d3 0ac1bb92 eacf 490d b4b7 5f2bbc8bad02

429915637 348430304860500 1255986190241435264 n

 

4.    Πήραμε πληροφορίες μέσα από τα βιβλία!

Τα παιδιά έφεραν στο νηπιαγωγείο βιβλία και παραμύθια που είχαν σχέση με τους πλανήτες και το ηλιακό μας σύστημα! Τα διαβάσαμε και μέσα από αυτά μάθαμε πολλά πράγματα!

IMG 9285

IMG 9287

IMG 9288

5.   Ο Φανταστικός μας εξωγήινος!

Παίξαμε και λίγο και αστειευτήκαμε! Μιλήσαμε για τους εξωγήινους και αφήσαμε την φαντασία μας ελεύθερη! Αφού γράψαμε βήμα βήμα την λέξη εξωγήινος ο καθένας ζωγράφισε τον δικό του εξωγήινο όπως τον φανταζόταν και τον πλανήτη!

IMG 8803       IMG 8804

IMG 8808       IMG 8815

IMG 8816    IMG 8817

IMG 8818       IMG 8819

IMG 8591      IMG 8590

IMG 8589      IMG 8588

6.   Μέρα ή Νύχτα; 

Μιλήσαμε και για την κίνηση της Γης γύρω από τον άξονά της.

25352d48 cf10 4abd 8e12 558b9e050aab

Στην συνέχεια κάναμε το πείραμα με τον φακό και τη Γη για να προσπαθήσουμε κατανοήσουμε της εναλλαγής μέρας και νύχτας που προκαλείται από την περιστροφή της Γης γύρω από τον άξονά της.

69974eef 351e 4ec3 9d0d 75c58fae2d3a

6d0926e1 ab6a 4f01 baa3 5549be3c8af6 1

Παρακολουθήσαμε και το βίντεο του Picou Picou για την εναλλαγή μέρας νύχτας και μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα το φαινόμενο!

Στο τέλος συζητήσαμε για το πως περνάμε την μέρα και την νύχτα και αποτυπώσαμε τις εμπειρίες μας στις ζωγραφιές μας.

IMG 8780    IMG 8789

IMG 8788    IMG 8787

IMG 8786    IMG 8785

IMG 8784    IMG 8783

7.   Έναστρη Νύχτα

Van Gogh Starry Night Google Art Project

Ένα από τα διασημότερα έργα του Ολλανδού ζωγράφου Vincent Van Gogh Η “Έναστρη Νύχτα” έφτασε στο νηπιαγωγείο μας! Παρατηρήσαμε καλά τον πίνακα ζωγραφικής, τον ουρανό με τα αστέρια και το φεγγάρι, το μικρό και όμορφο χωρίο και το μεγάλο κυπαρίσσι! Ο πίνακας μας ενέπνευσε και αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής!

IMG 8864    IMG 8866

IMG 8871    IMG 8873

IMG 8879    IMG 8882

IMG 8883    IMG 8885

IMG 8890    IMG 8892

IMG 8894    IMG 8896

IMG 8899    IMG 8901

IMG 8903   IMG 8906

IMG 8908    IMG 8913

IMG 8914   IMG 8915

8. Τηλεσκόπιο στο νηπιαγωγείο μας!!!! 

Η μεγαλύτερη έκπληξη για μας ήταν όταν μια μαμά μας έφερε στο νηπιαγωγείο μας ένα τηλεσκόπιο! Ένα αληθινό τηλεσκόπιο που μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε τον ήλιο!

Στήσαμε λοιπόν στην αυλή το τηλεσκόπιο, βρήκαμε τον ήλιο και τον παρατηρήσαμε! Μικροί μεγάλοι ενθουσιαστήκαμε!

IMG 9305      IMG 9309

Να πως φαινόταν ο ήλιος μέσα από τηλεσκόπιο. Μια πράσινη μπάλα!
IMG 9311

Όταν μπήκαμε στην τάξη μας ζωγραφίσαμε πως παρατηρήσαμε τον ήλιο από το τηλεσκόπιό μας!
IMG 9313

IMG 9314

IMG 9317

Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε καταγράφοντας τι μάθαμε για το ηλιακό μας σύστημα και τους πλανήτες αλλά και πώς το μάθαμε! Για δείτε, μάθαμε πολλά πράγματα τελικά!

IMG 9292 IMG 9293

 

 

 

Συνεργασία του Νηπιαγωγείου μας με το ΕΕΕΚ Βορείων Σποράδων με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Το δικό της μήνυμα για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού αποφασίσαμε να στείλουμε για άλλη μια φορά!

Με αφορμή την καθιέρωση της 6ης Μαρτίου ως Πανελλήνιας Ημέρας κατά της βίας στο σχολείο αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις και τις φωνές μας με τους μαθητές και τις μαθήτριες από το ΕΕΕΚ Βορείων Σποράδων για να στείλουμε όλοι μαζί το μήνυμα μας ενάντια στη βία και τον εκφοβισμό στο σχολείο. Στόχος μας ήταν, μέσα από την συνεργασία των δύο σχολείων, να δώσουμε στα παιδιά τα απαραίτητα εφόδια για να θωρακιστούν απέναντι στη βία, για να μιλήσουν για περιστατικά εκφοβισμού και να ζητήσουν συμβουλές και βοήθεια.

Διαβάσαμε το παραμύθι: “Η μέρα που έγινα και εγώ λύκος”

https://youtu.be/ASEElzMw2Vg?si=Hif_0bkQoCgeAwBx

και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με την σχολική βία και διαπιστώσαμε πως η βία δεν έχει καμία θέση στα σχολεία και δεν πρέπει να έχει καμία θέση και στη ζωή μας! Για να στείλουμε το μήνυμά μας φτιάξαμε όλοι μαζί μια αφίσα και ευελπιστούμε ότι η δύναμη του μηνύματός μας θα είναι τεράστια!

5image 1

4image       3image

2image       1image

428316254 935043774741982 8207861214481091943 n

Φτιάξαμε επίσης και μια ακόμη αφίσα.

431220020 430315989680277 1318297894963813529 n       430634313 279679181851611 3061338054113381354 n

429948645 3628623940685348 5973231191172486143 n

σχολικός

Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό! Όλοι μαζί!

4η Συνάντηση γονέων με θέμα: “Ανάπτυξη προφορικού λόγου στην προσχολική ηλικία”

IMG 8760

Σε συνέχεια των δράσεων της περσινής χρονιάς οι γονείς παρευρέθηκαν σε μία ακόμη ενημερωτική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στον εσωτερικό χώρο του σχολείου μα με θέμα “Ανάπτυξη προφορικού λόγου στην προσχολική ηλικία”. Ομιλήτρια η κυρία Ευαγγελία Μαρίνη που είναι λογοθεραπεύτρια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου. Με καίρια ερωτήματα όπως για παράδειγμα: Πως μπορεί το οικογενειακό περιβάλλον να υποστηρίξει την γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού;  Πως μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά που δυσκολεύονται λόγω διγλωσσίας;

Σύμφωνα με την εξειδικευμένη κατάρτιση της κυρίας Μαρίνη, έως και την ηλικία των 6 ετών πρέπει οι γονείς να κάνουν ενεργητική διόρθωση προφορικά. Δηλαδή : Δεν διορθώνουμε το παιδί προστακτικά λέγοντας του ” Όχι, βάλα. Μπά – λα!” .Τουναντίον του απαντάμε λέγοντας του: “Θέλεις την μπάλα;”. Επίσης έγινε αναφορά και στην σημαντικότητα της σταθερής ρουτίνας ειδικότερα στη ώρα του παιχνιδιού με την χρήση παραμυθιών μικρών με ανάλυση εικόνας όπου έτσι ενισχύεται η μνήμη κι ερωτήσεις κλειστού τύπου στις οποίες απαντά το παιδί με ναι ή όχι. Εξίσου βοηθητικό είναι και το συμβολικό παιχνίδι ή το παιχνίδι ρόλων. Όσον αφορά τα δίγλωσσα παιδιά, καλό θα ήταν να δοθεί προτεραιότητα από την μεριά των γονιών έως και την ηλικία των 6 ετών στην εκμάθηση της γλώσσας (ενδεικτικά το οπτικοποιημένο λεξιλόγιο θα βοηθούσε κατά πολύ) που θα μιλάει το παιδί στο σχολείο με απώτερο σκοπό να μην αναπτύξει μαθησιακές δυσκολίες στο μέλλον. Μετά το 6ο έτος ηλικίας θα μπορεί να δοθεί βαρύτητα στην εκμάθηση της μητρικής γλώσσας. Σε γενικές γραμμές στο 1ο εξάμηνο της Β` Δημοτικού γίνεται αντιληπτό αν κάποιο παιδί έχει μαθησιακές δυσκολίες.

Οι γονείς που δήλωσαν το παρόν στην συγκεκριμένη δράση, είχαν την δυνατότητα να συνομιλήσουν και κατ` ιδίαν με την κυρία Μαρίνη λύνοντας τους απορίες όσον αφορά την έγκαιρη παρέμβαση του ειδικού σε περίπτωση καθυστέρησης του λόγου καθώς και ζητήματα που αφορούν την σχολική ετοιμότητα των νηπίων κατά την είσοδό τους στο δημοτικό σχολείο.

IMG 8754       IMG 8765

IMG 8768

 

Πρόγραμμα etwinning Φεβρουαρίου

αρχείο λήψης 1

 

Αγαπητοί γονείς, ο μήνας Φεβρουάριος αποδείχτηκε πολύ πλούσιος σε eTwinning δραστηριότητες για το Β Τμήμα του Ολοήμερου σχολείου μας.

Αρχικά ξεκινήσαμε το μήνα με τη Γλωσσική Νοημοσύνη των παιδιών. Εκείνες τις ημέρες, υπάρχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης και ανάρτησης των εργασιών, λείπανε τα περισσότερα παιδιά του τμήματος όπως και η υπεύθυνη νηπιαγωγός και αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε την άδεια από γονείς άλλων παιδιών του σχολείου μας προκειμένου να ανταποκριθούμε στην υποχρέωσή μας και τους ευχαριστούμε θερμά για τη συνεισφορά τους αυτή. Με τη βοήθεια και τη συνεργασία αυτών των παιδιών  δημιουργήσαμε το ηλεκτρονικό βιβλίο:

https://read.bookcreator.com/d11YYY1oOTOcnrg9V0n0fQmgiF72/e7SbjWrWTVCMOXEo20k40g

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με την λογική/ μαθηματική νοημοσύνη των παιδιών  παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια

 Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 02 13 στις 18.22.07 a8f9620c

Επίσης με τη μουσική νοημοσύνη τους και διαπιστώσαμε όλοι οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα ότι η ομάδα μας έχει “διαμάντια” στη μουσική:

Προσπαθήσανε τα παιδιά να ανταποκριθούν στο ρυθμό που άκουγαν,  συνόδευσαν μουσικό κομμάτι με τα μουσικά όργανα και προσπάθησαν να παίξ0υν μουσικά όργανα μέσω της ψηφιακής μορφής. Κάναμε χρήσης της εφαρμογής MUSICCA.

https://www.youtube.com/watch?v=-BhypBgjYJI   

https://www.youtube.com/watch?v=J9fxUvYyROQ

https://www.youtube.com/watch?v=J9fxUvYyROQ

Ο μήνας ολοκληρώθηκε με την ενδοπροσωπική νοημοσύνη.  Τα παιδιά κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις “Αν ήσουν χρώμα, τι χρώμα θα ήθελες να είσαι και γιατί”, “Που νιώθεις ασφάλεια και γιατί”. Επίσης μέσα από μερικές ερωτήσεις σχετικά με την προσωπικότητα του μαθητή και με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης  και του προγράμματος ChatGPT μεταμορφώσαμε τις απαντήσεις παιδιών σε ποιήματα:

Where do you feel safest why
If you were a color which color would you be Why


poems

https://online.fliphtml5.com/vdvvl/kxbi/index.html#p=1

Ο παραπάνω σύνδεσμος παραπέμπει στο συλλογικό e-magazine /ηλεκτρονικό περιοδικό που δημιουργήθηκε από την ομάδα και περιλαμβάνει τις παραπάνω εργασίες όλων των συμμετεχόντων, ως προς τη γλωσσική νοημοσύνη των νηπίων.

Τιμήσαμε όμως και την ημέρα  πλοήγησης στο διαδίκτυο παρακολουθώντας ένα video όπου δίνονταν οδηγίες για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, κάτι σαν την ασφαλή συμπεριφορά του παιδιού όταν συναντά άγνωστα άτομα.

Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 02 13 στις 18.02.58 92be5b80

Περιμένουμε με ενθουσιασμό και τις δραστηριότητες του επόμενου μήνα για να τις μοιραστούμε μαζί σας.

 

Ανακοίνωση

Αγαπητοί γονείς,

σας υπενθυμίζουμε ότι αύριο Τρίτη 5 Μαρτίου και ώρα 18:00, θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας, η τέταρτη φετινή συνάντηση σε συνέχει των δράσεων της περσινής χρονιάς, με θέμα “Ανάπτυξη προφορικού λόγου στην προσχολική ηλικία. Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς“.

Εισηγήτρια θα είναι η κα. Ευαγγελία Μαρίνη, λογοθεραπεύτρια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου.

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!!!

Μας ήρθε και η άνοιξη αλλά λίγο βροχερή θα λέγαμε ξεκίνησε! Εμείς όμως δεν το βάλαμε κάτω και αποφασίσαμε να μπούμε σε ανοιξιάτικο κλίμα στολίζοντας τις τάξεις μας με χρωματιστά λουλούδια, καταπράσινο χορτάρι και πεταλούδες.

εικόνα Viber 2024 03 08 16 27 55 952                                εικόνα Viber 2024 03 08 16 26 05 021

 

εικόνα Viber 2024 03 08 16 24 44 476

 

εικόνα Viber 2024 03 08 16 23 58 252

 

Φτιεικόνα Viber 2024 03 08 16 24 05 992

Φτιάξαμε και πεταλουδίτσες σε μαύρο φόντο με βάση τα λουλούδια

1713557734826

 

1713557734838

1713557734850

1713557734432 1713557734781

1713557734803

και ιδού το αποτέλεσμα που στόλισε τόσο όμορφα την τάξη μας!

1713557734427

 

Χελιδονίσματα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου

Στο πλαίσιο της δράσης μας για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο επισκεφτήκαμε σήμερα για δεύτερη φορά το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου.

Πρώτη μέρα της Άνοιξης σήμερα και παρότι ο καιρός ήταν συννεφιασμένος και είχε δυνατό αέρα τραγουδήσαμε στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς τα κάλαντα της Άνοιξης,

“Τα Χελιδονίσματα”.

IMG 8680      IMG 8684

IMG 8689

Η διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου κυρία Συκιωτού Δήμητρα  μας έδειξαν την βιβλιοθήκη του σχολείου

IMG 8697    IMG 86981

και μας ξενάγησε σε διάφορες αίθουσες του σχολικού κτηρίου

IMG 8702      IMG 8703

Τραγουδήσαμε τα χελιδονίσματα στην πρώτη, στην δευτέρα και στην πέμπτη τάξη

IMG 8705      IMG 8706

και με μεγάλη χαρά δεχτήκαμε τα δώρα μας από τα παιδιά της πρώτης τάξης. Ένα μαρτάκι για κάθε παιδί του νηπιαγωγείου!

IMG 8691       IMG 8693

IMG 8694

Όταν επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά αποτυπώσανε στις ζωγραφιές τους τις εντυπώσεις τους από την επισκεψη μας στο δημοτικό σχολείο.

IMG 8711    IMG 8714

IMG 8715    IMG 8719

IMG 8709    IMG 8721

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε πολύ την διευθύντρια του 1ο Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου κυρία Συκιωτού Δήμητρα για την θερμή υποδοχή που μας επιφύλαξε καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς για την φιλοξενία.

Το δικό μας δώρο προς τις τάξεις του δημοτικού σχολείου ήταν οι χελιδόνες που φτιάξαμε στο νηπιαγωγείο μας.

IMG 8672

9ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας

Φεστιβαλ σχολικής Βίας page 0001

Αγαπητοί γονείς

το Νηπιαγωγείο μας  συμμετέχει στο 9ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της σχολικής βίας, το οποίο πραγματοποιεί ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης της 2ης περιφέρειας Ν. Δράμας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Δράμας, το Δήμο Δράμας, την Αντιπεριφέρεια  Δράμας και άλλους φορείς.

Πρόκειται για την δημιουργία μιας νέας κοινότητας μάθησης και ενός Forum 104 σχολείων από όλη την Ελλάδα, του οποίου κυρίαρχο σύνθημα είναι «Από άκρη σε άκρη λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό». Η σχέση συνεργασίας μας δεν είναι απλά μια σχέση συμμετοχής, είναι σχέση αμφίδρομης ανατροφοδότησης,  ισότιμης ανταλλαγής σκέψεων και ιδεών, πρόληψης και αντιμετώπισης σοβαρών εκπαιδευτικών και κοινωνικών θεμάτων.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι:

Δευτέρα 4 Μαρτίου, στις 18:00:  Διαδικτυακή ημερίδα/ενημέρωση με θέμα «Από άκρη σε άκρη λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό». Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στον σύνδεσμο: https://minedu-primary.webex.com/meet/salpig

Σ΄ αυτήν συμμετέχουν τα σχολεία που συμπράττουν στην εκδήλωση και οι εκπαιδευτικοί τους.

Πρόγραμμα διαδικτυακής ημερίδας
18:00 – 18:10     Έναρξη, καλωσόρισμα εκπαιδευτικών
18:10 – 18:20     Χαιρετισμοί
18:20 – 18:50     Παρουσίαση του θέματος Σχολικός εκφοβισμός, Πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου.  Εισηγήτρια: Κυπριτσή Ειρήνη, Ψυχολόγος, MSc, PhD             Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
18:50 – 19:15     Ερωτήσεις, παρεμβάσεις, συζήτηση από τους συμμετέχοντες που επιθυμούν
19:15 –   19:30   Παρουσίαση έργων των σχολείων σύμπραξης (θα παρουσιαστούν ενδεικτικά κάποια από τα βίντεο που έστειλαν τα σχολεία σύμπραξης, τηρώντας τη σειρά και το χρόνο κατάθεσης των έργων. Το συνολικό έργο των σχολείων θα παρουσιαστεί την τελευταία ημέρα στο γήπεδο Κραχτίδη και θα σας αποσταλεί για δική σας δημοσίευση παρουσίαση.
19:30                 Λήξη της ημερίδας

Την εκδήλωση μπορούν να παρακολουθήσουν οι γονείς των μαθητών μας, στο YouTube στο https://youtube.com/live/Wg0KWG3bwao?feature=share   κοινοποιώντας τους το σύνδεσμο.

Τα σχολεία που συμμετέχουν στο φεστιβάλ είναι:

ΤΕΛΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 9ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ.pdf page 0001 Το κάθε τμήμα έκανε την δική του αφίσα για να περάσει το μήνυμα της κατά του σχολικού εκφοβισμού για να τις στείλουμε στο φεστιβάλ.

IMG E8668

IMG E8664

IMG E8665

IMG E8669

Για να δείτε την παρουσίαση που έχει σταλεί από το νηπιαγωγείο μας στο Φεστιβάλ Κατά της Σχολικής Βίας στην Δράμα, πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

δράσεις 1ο Νηπ. Σκιάθου για την σχολική

 

«Επαναπροσδιορισμός των ορίων σχολικών περιφερειών των Νηπιαγωγείων περιοχής ευθύνης της Δ.Π.Ε. Μαγνησίας»

Από την 1 Μαρτίου 2024 ξεκινούν οι εγγραφές σε όλα τα νηπιαγωγεία της χώρας.

Για το σχολικό έτος 2024-2025 με απόφαση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας στο 1ο Νηπιαγωγείο Σκιάθου μπορούν να γραφτούν μαθητές που μένουν στις περιοχές ορίων:

Καλύβια, Ξάνεμος, Πούντα, Αεροδρόμιο, Προφήτης Ηλίας και η περιοχή που περικλείεται περιμετρικά από τις οδούς: Αγίου Φανουρίου – (προέκταση) Παπαδιαμάντη-Καραϊσκάκη (Μαυρογιαλή) – Ξανέμου – Περιφερειακός Σκιάθου – (οδός Αεροδρομίου) Παραλιακός



Λήψη αρχείου

Στο Νηπιαγωγείο μας η συγγραφέας Μάρω Αισώπου

Σήμερα υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας της την αφηγήτρια Λαϊκών Παραμυθιών Μάρω Αισώπου η οποία μας μάγεψε και μας ταξίδεψε με τις δύο όμορφες ιστορίες που μας αφηγήθηκε!

IMG 8560        IMG 8561

IMG 8569        IMG 8572

Η συγγραφέας για να κάνει πιο διαδραστική και διασκεδαστική την αφήγηση, τραγουδούσε, χόρευε και συζητούσε με τους μαθητές ανάμεσα από τα παραμύθια.

Επιπλέον τους χάρισε δύο από τα βιβλία της, το ‘Άκου να δεις’ και το ‘Κάτι χάνω κάτι βρίσκω’. Παράλληλα τα παιδιά έδειξαν ενθουσιασμό όταν η συγγραφέας τους παρουσίασε πως διαβάζουν ένα παραμύθι όσοι έχουν προβλήματα όρασης και ακοής (στη γραφή μπράιγ) .

IMG 8585