– Διαβάσαμε το παραμύθι “πέφτει πέφτει η σταγόνα”
-Κάναμε πείραματα και παρατηρήσαμε ότι το νερό εξατμίζεται όταν ζεσταθεί(γίνεται ατμός) και υγροποιείται μόλις κρυώσει
Ακόμη η σοκολάτα,ο πάγος και σαπούνι γίνονται υγρά όταν ζεσταθούν και όταν κρυώσουν γίνονται ξανά στερεά(έτσι φτιάξαμε σοκολατάκια και σαπουνάκι γλυκερίνης)
Αυτό ήταν μια ευκαιρία για να μάθουμε τις καταστάσεις της ύλης (στερεό υγρό αέριο) καθώς και τις έννοιες πήξη τήξη
-Κατηγοριοποιήσαμε στον διαδραστικό πίνακα τα αντικείμενα σε στερεό,υγρό,αέριο με την εφαρμογή kidspiration
– Τα πειράματα όμως δεν σταμάτησαν εδώ, αφού συνεχίσαμε βλέποντας πως καθαρίζεται το νερό με φίλτρα κι έρχεται στο σπίτι μας
-Έπειτα φτιάξαμε ομαδική τρισδιάστατη εργασία τον κύκλο του νερού καθώς και ατομική
-μάθαμε το ποιηματάκι “το ποταμάκι ” και κάναμε εργασία πάνω σ΄αυτό
-Η σταγόνα μας(το beebot) έπρεπε να κάνει το ταξίδι της σωστά.Την βοηθήσαμε εμείς, δίνοντας της κατάλληλες εντολές
-Στο τέλος κάναμε μαθηματικά μ΄έναν πολύ ευχάριστο τρόπο.Το κάθε παιδί έπρεπε να οδηγήσει τη σταγόνα με σωστά βήματα στον αριθμό που του ζητούσε η κυρία.Μόλις έφτανε,έπρεπε να βάλει τόσες σταγόνες όσες έλεγε ο αριθμός