Σχολικό έτος 2025 – 2026: “Φίλοι φίλοι σαν 1 γλυκό τσαμπί σταφύλι” Η καλλιέργεια των σχέσεων συμμαθητών/ριών αποτελεί παράγοντα κοινωνικοποίησης και ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης κάθε παιδιού στη τάξη του νηπιαγωγείου. Συνεκδοχικά οι σχέσεις που προκύπτουν επηρεάζουν αποφασιστικά την καθημερινότητα της τάξης, την μαθησιακή διαδικασία και το σχολικό κλίμα. Στόχοι του σχεδίου δράσης είναι η δημιουργία κλίματος αποδοχής, σεβασμού, εμπιστοσύνης και ασφάλειας για το σύνολο των μαθητών/ριών. Επίσης, η καλλιέργεια θετικού παιδαγωγικού κλίματος που στηρίζεται στην επικοινωνία, την συνεργασία και τη διάδραση μεταξύ τους. Η ανάπτυξη ενσυναίσθησης μεταξύ των μαθητών/ριών.
Σχολικό έτος 2024 – 2025: “Με ένα βιβλίο οδηγό, τον κόσμο όλο τριγυρνώ” Στόχος του σχεδίου δράσης, είναι η καλλιέργεια θετικής στάσης των μαθητών/ριών απέναντι στο βιβλίο και η ενίσχυση της φιλαναγνωσίας. Επιδιώκεται η γνωριμία με ποικίλα είδη έντυπου λόγου, σε συνεργασία με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη του τόπου μας.
Σχολικό έτος 2023 -2024: “Σχολείο και κοινότητα μαζί” Τo σύγχρονο νηπιαγωγείο οφείλει να δημιουργεί ανάλογο πλαίσιο ανάπτυξης αμφίδρομων σχέσεων και αλληλεπίδρασης με την ευρύτερη κοινότητα στην οποία ανήκει. Οι νέες προκλήσεις και προοπτικές στο χώρο της εκπαίδευσης προσεγγίζονται αποτελεσματικότερα με τη συνεργασία και τον ενεργό ρόλο της τοπικής κοινωνίας, π.χ. περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή υγείας, κ.ά. Στόχος η ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του ΝΠΣ, της διευρευνητικής μάθησης και της διαθεματικότητας που θα φέρουν νήπια-προνήπια σε επαφή με την τοπική οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική πραγματικότητα.
Σχολικό έτος: 2022 – 2023: “Διαδικτυακό προφίλ” Βελτιστοποίηση και εμπλουτισμός της ιστοσελίδας του νηπιαγωγείου μας.
Σχολικό έτος: 2021 -2022: “Μαθαίνουμε καλύτερα όλοι μαζί παρέα” Σκοπός του σχεδίου δράσης αποτελεί η βελτίωση των σχέσεων ανάμεσα στους μαθητές που υποστηρίζονται εκπαιδευτικά από ειδικό παιδαγωγό και στους μαθητές τυπικής ανάπτυξης. Τα παιδιά μέσω ενός κοινού πεδίου δράσης και ενός κλίματος πλήρους αποδοχής θα οδηγηθούν στο να εφεύρουν μεταξύ τους τρόπους επικοινωνίας, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και αυτοεικόνα τους με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων στο επίπεδο της ηλικίας τους.