1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΟΚΤ. – ΝΟΕ. 2021)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας.
Χτίζοντας γέφυρες συνεργασίας και επικοινωνίας
για την προοπτική δημιουργίας ενός «σχολείου για όλους»
Βασισμένο στο πρόγραμμα της Αρτέμιδος Παπαδημητρίου
ΤΜΗΜΑ 2
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ: Όλγα Τσίκαλα, Γεωργία Παναγιώτου








