“Τίποτε δεν είναι πιο όμορφο από την ευθυμία σε ένα γηρασμένο πρόσωπο!”
Χρόνια πολλά στον παππού και την γιαγιά μας!
Σήμερα πραγματοποιηθηκε προγραμμα αθλητικων δραστηριοτητων απο την ομαδα “Δευκαλιων” στα πλαιδια της εβδομαδας σχολικου αθλητισμου στο νηπιαγωγείο.
Στιγμές από το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε πατώντας τον σύνδεσμο που ακολουθει:
Είναι φθινόπωρο και η οργάνωση στο σχολείο συνεχίζεται. Μπαίνουν οι πρώτοι κανόνες για την λειτουργία της ομάδας στην ολομέλεια, για την κινητικότητα στους χώρους του σχολείου και στο διάλειμμα. Οι πρώτες εικαστικές απόπειρες εμφανίζονται δειλά δειλά. Και είναι μόνο η αρχή του φθινοπώρου!
Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες:
Κάθε χρόνο, από το 2001, στις 26 Σεπτεμβρίου γιορτάζεται η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης, το οποίο ενθαρρύνει τα 700 εκατομμύρια των κατοίκων της να μαθαίνουν όλο και περισσότερες γλώσσες σε όποια ηλικία και αν βρίσκονται εντός ή εκτός σχολείου https://edl.ecml.at/el/Home
Για την φετινή επέτειο το μήνυμα είναι: “Οι γλώσσες ανοίγουν την καρδιά και το μυαλό” και όπως κάθε χρόνο στην ειδική πλατφόρμα του Συμβουλίου της Ευρώπης για το θέμα αυτό υπάρχει υποστηρικτικό υλικό, δράσεις και διαγωνισμοί https://edl.ecml.at/Activities/2025-poster
Στο σχολείο μας σήμερα αφού ακούσαμε, χορέψαμε και γνωρίσαμε άλλες γλώσσες της Ευρώπης δημιουργήσαμε 2 αφίσες και τις αναρτήσαμε ως τις δικές μας συμμετοχές στην ειδική πλατφόρμα για ψηφοφορία.
Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες:
Αφίσα 1
Αφίσα 2
Όπως κάθε χρόνο σύμφωνα με το ΦΕΚ https://blogs.sch.gr/pekesde/files/2021/09/ed1.pdf στο Νηπιαγωγείο μας (και στα 6 τμήματα) υλοποιούνται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, τα οποία αποτελούν ένα πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων που έχουν ως στόχο την καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα που είναι τα λεγόμενα 4 Cs – Communication, collaboration, Creativity, Critical thinking) – (Eπικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη).
Για την φετινή σχολική χρονιά επιλέχθηκαν ανά θεματική ενότητα τα εξής:
Με χαρά ανακοινώνουμε ότι τα ευρωπαικά προγράμματα eTwinning του σχολείου μας με τίτλους “My life, my world, my place on the map” και “Great ball games” βραβεύτηκαν με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας, την πρώτη και δεύτερη στην ιστορία του σχολείου μας.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους μαθητές της σχολικής χρονιάς 2024-2025 για τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους, που συνέβαλαν σε αυτή τη σημαντική διάκριση.
We are pleased to announce that our school’s eTwinning projects “My life, my world, my place on the map” and “Great ball games” have been awarded the National Quality Label, the first and the second ones in our school’s history.
We warmly thank the parents and students of the 2024-2025 school year for their participation and cooperation, which contributed to this important achievement.
Στις 11 του Σεπτέμβρη η αυλή του σχολείου μας γέμισε από παιδικές φωνές και γέλια! Σήμερα πραγματοποιήθηκε η τελετή του Αγιασμού στο Νηπιαγωγείο μας. Γονείς και παιδιά αφού προσευχήθηκαν και ευλογήθηκαν από τον ιερέα ενημερώθηκαν από τις εκπαιδευτικούς στην πρώτη συνάντηση της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026. Στην τελετή του αγιασμού παρόντες ήταν εκπρόσωπος του Δήμου Πυλαίας- Χορτιάτη, η Σχολική Σύμβουλος 2ης θέσης κ. Σοφία Χατζηγεωργιάδου και εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι συμμετείχαν με ενημερώσεις και χαιρετισμό τους προς τους γονείς των μαθητών μας.
Καλή Χρονιά με υγεία, πρόοδο και χαρά!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 1ου Νηπιαγωγείου Πυλαίας εκφράζουν τις ολόθερμες ευχαριστίες τους για την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων καθόλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2024-2025 και ειδικότερα με το αποκορύφωμα αυτής που είναι η τοποθέτηση κλιματιστικών σε όλες τις αίθουσες του Νηπιαγωγείου για την βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης του μαθητικού δυναμικού του σχολείου μας.
Ευελπιστούμε στην συνέχιση αυτής της άριστης συνεργασίας!
Καλή σχολική χρονιά 2025-2026! Καλή συνεργασία!
Επιπλέον θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και την τεχνική υπηρεσία του Δήμου Πυλαιας-Χορτιατη για την αμεση ανταποκριση και την τοποθέτηση τους στους χώρους του σχολείου, η οποία συνέβαλε στην μείωση της οικονομικής δαπάνης του προϋπολογισμού του έργου.