Τα νέα μας

a

 Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών στην αυλή του σχολείου

Το παιχνίδι είναι απαραίτητο για μια ευτυχισμένη και υγιή παιδική ηλικία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες   του σχολείου μας πρέπει να έχουν την ευκαιρία να γυμναστούν, να ψυχαγωγηθούν αλλά και να καλλιεργήσουν την ομαδικότητα ,τη συνεργασία, την ευγενή άμιλλα και να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους αλλά και τους άλλους,

Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε επιδαπέδια παιχνίδια  στην μπροστινή αυλή του σχολείου μας για να παίζουν τα παιδιά   κατά τη διάρκεια  του διαλείμματος

Ο χώρος πριν

P1000229

P1000225

Hopscotch ( κουτσό )

Το κουτσό (Hopscotch) είναι ένα παιδικό παιχνίδι που μπορεί να παίζεται με αρκετούς παίκτες ή μόνο με ένα. Παίζεται σχεδόν σε όλο τον κόσμο και κάθε χώρα έχει τη δική της ονομασία για το χαρούμενο αυτό παιχνίδι.
Στην Ινδία λέγεται Stapu, στην Ισπανία Rayuela. Στην Λατινική Αμερρική  golοsa, στην Πολωνία Klasy,στην Ιταλία Campana ή Mondo. Στις Κάτω Χώρες και τη Φλάνδρα Hinkelen.Στη Μαλαισία η πιο δημοφιλής παραλλαγή ονομάζεται Tengteng.Στη Βραζιλία τα παιδιά το λένε Amarelinha. Στην Αλβανία ονομάζεται Rrasavi.
ΚΑΝΟΝΕΣ:
Το παιδί που ξεκινά το παιχνίδι πρέπει να πετάξει ένα μικρό αντικείμενο (μικρό κεραμίδι ή κέρμα ή οτιδήποτε άλλο) στο πρώτο (1) από το αριθμημένα τετράγωνα που είνα ζωγραφισμένα στο έδαφος και στη συνέχεια να πηδά μέσα από τα τετράγωνα για να ξαναπάρει το αντικείμενο και να επιστρέψει στη βάση του.
Στη συνέχεια το ίδιο κάνουν και τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετέχουν στο παιχνίδι. Μόλις τελειώσουν όλα το παιδιά ξεκινά ο δεύτερος γύρος .Το παιδί που ξεκινά πρέπει να πετάξει το αντικείμενο στο δεύτερο τετράγωνο (2) και να ξεκινήσει πάλι η ίδια διαδικασία.
Στο κουτσό δεν πρέπει το αντικείμενο που πετούν τα παιδιά να βγει έξω από τα τετράγωνα ή να ακουμπήσει κάποια από τις γραμμές του τετραγώνου. Όταν συμβεί αυτό το παιδί χάνει τη σειρά του και παίζει ο επόμενος.
Νικητής ανακηρύσσεται όποιος τελειώσει πρώτος όλα τα τετράγωνα.

Ο Σχεδιασμός Η αρχή της υλοποίησης για δυο διαφορετικα ..κουτσό

P1000230P1000231Το αποτέλεσμα

P1000255P1000256

P1000260

Midline jump

Πρόκειται για ένα παιχνίδι κινητικών δεξιοτήτων. Ο κάθε παίκτης προσπαθεί να περάσει στα κουτάκια με τ’ αποτυπώματα της πατούσας πατώντας κάθε φορά με το σωστό πόδι ή πόδια ανάλογα με το αποτύπωμα που υπάρχει στο αντίστοιχο κουτί .Ο παίκτης που δεν θα κάνει κανένα λάθος είναι ο νικητής. Στην περίπτωση που περισσότεροι παίκτες δεν έχουν κάνει κανένα λάθος νικητής είναι αυτός που κάνει το μικρότερο χρόνο.    P1000227

Το θέατρο ήρθε στο σχολείο μας

Παρακολουθήσαμε από την Παιδική Θεαμάτων το έργο ΟΒασιλιάς της αλήθειας

Λίγα λόγια για την υπόθεση

Η Χώρα της Αλήθειας

Ο Βασιλιάς της Χώρας της Αλήθειας είναι αλλεργικός σε ένα πράγμα.  Σε ποιό;  Στο ψέμα.

Ώρα να αρχίσει η ιστορία μας, δεν συμφωνείτε;

Ο φούρναρης μας, είναι ένας καλός άνθρωπος αλλά είναι υπερβολικός. Σε τι; Σε ό, τι λέει.

Λέει, λοιπόν, η κόρη του ό, τι γνέθει το “κάνει” χρυσάφι.

Και εκεί αρχίζουν τα μπλεξίματα..

Το μαθαίνει ο Βασιλιάς και φυσικά θέλει να μάθει αν είναι αλήθεια.

Η κόρη του φούρναρη δοκιμάζεται.. Αν δεν τα καταφέρει ο πατέρας της ο φούρναρης θα μπει στη φυλακή!

Απελπισμένη, ζητά βοήθεια από το παμπόνηρο ξωτικό, που όμως για κάθε χάρη της ζητά και ένα νέο αντάλλαγμα.
Καμία χάρη από το ξωτικό δεν γίνεται χωρίς αντάλλαγμα…

Κάθε αντάλλαγμα όμως είναι όλο και πιο πολύτιμο. Τελικά θα δώσει στο ξωτικό το πρώτο της παιδί;

Η αγωνία κορυφώνεται.

Θα μπει ο φούρναρης φυλακή;

Θα τα καταφέρει η κόρη του με τις δοκιμασίες;

Θα νικήσει η αλήθεια;

P1000243

P1000244

P1000245

P1000246

P1000247

P1000249

P1000250

P1000251

P1000252

P1000253

P1000254

Εκλογές στο νηπιαγωγείο.

Με αφορμή τον Εορτασμό της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου και για να  κατανοήσουμε καλύτερα τα γεγονότα  επεξεργαστήκαμε το βιβλίο της  Κωνσταντίνας Αρμενιάκου “Η κυρά Δημοκρατία”, που περιγράφει με μοναδικά απλό και και κατανοητό τρόπο την σπουδαιότητα της έννοιας της Δημοκρατίας

διαβάσαμε και ακούσαμε σε cd την Τενεκεδούπολη της Φακίνου Ευγενίας  και μουσική του Γιάννη Μαρκόπουλου

  “Η σοφή ελιά ” της Ειρήνης Καμαράτου- Γιαλούση

Καταλήξαμε ότι προτιμούμε την κυρά Δημοκρατία και όχι τον κ. Λαδένιο  και τη Ρία-Δικτατορία…..   Θέλουμε να αποφασίζουμε όλοι μαζί και να λύνουμε τις διαφορές μας   αποφασίζουμε με το διάλογο κι αν θέλαμε έναν αρχηγό για την τάξη μας   πρέπει όλοι μαζί να τον επιλέξουμε

Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές, για να διαλέξουμε τον αρχηγό της τάξης μας!

Οι υποψήφιοι έκαναν προεκλογικό αγώνα, προσπάθησαν να πείσουν τους  ψηφοφόρους τους για την ικανότητά τους, έφτιαξαν το σήμα τους, καταγράφηκαν οι δηλώσεις τους και δημιουργήθηκε το ψηφοδέλτιό τους.

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014. Εκλογές στο νηπιαγωγείο μας

                                                                                                                   Εκλογικοί κατάλογοι

 

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ  ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ

P1020359

ΨΗΦΙΖΩ

Η ψηφοφορία ολοκληρώθηκε, άνοιξαν οι κάλπες για την καταμέτρηση των ψήφων

Και στα δύο τμήματα είχαμε ισοψηφία . Αποφασίστηκαν επαναληπτικές εκλογές για την επόμενη ημέρα.

Αποτελέσματα επαναληπτικών εκλογών . Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Ο Αλέξανδρος και ο Ιάσονας εκλέχθηκαν πρόεδροι της τάξης τους

 


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση