Στο πλαίσιο των χειμωνιάτικων δράσεων πραγματοποιήθηκε μια δημιουργική και βιωματική δραστηριότητα στην τάξη. Αρχικά τα παιδιά παρατήρησαν εικόνες και πίνακες ζωγραφικής με χειμωνιάτικα τοπία και, μέσα από συζήτηση στην ολομέλεια, περιέγραψαν όσα είδαν, αναγνώρισαν χαρακτηριστικά του χειμώνα και μοιράστηκαν προσωπικές εμπειρίες. Η διαδικασία αυτή συνέβαλε στην καλλιέργεια της παρατηρητικότητας, του αισθητικού γραμματισμού και του προφορικού λόγου. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε δύο συνεργατικές ομάδες και προχώρησαν στην υλοποίηση ομαδικής κατασκευής. Η πρώτη ομάδα δημιούργησε έναν χιονάνθρωπο, ενώ η δεύτερη ομάδα κατασκεύασε ένα χιονισμένο σπίτι, αξιοποιώντας ποικιλία υλικών και τεχνικών. Αφού ολοκληρώθηκαν οι κατασκευές, κάθε ομάδα παρουσίασε το έργο της στους συμμαθητές της, εξηγώντας τα βήματα που ακολούθησε και τις επιλογές που έκανε, ενισχύοντας έτσι δεξιότητες προφορικής έκφρασης, συνεργασίας και υπευθυνότητας. Τέλος, οι δύο ομάδες συνέθεσαν από κοινού μια ολοκληρωμένη χειμωνιάτικη εικόνα, προάγοντας την ομαδικότητα, τη δημιουργικότητα και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στο μαθησιακό περιβάλλον.


