STEAM, Μικροί Μετεωρολόγοι.

Το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων με τον τίτλο «Μικροί Μετεωρολόγοι» πραγματοποιήθηκε από το 2ο υποχρεωτικό τμήμα το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου –Φεβρουαρίου σε 6 δίωρα εργαστήρια.

Το εργαστήριο αυτό  ανήκει στην ενότητα «Δημιουργώ και καινοτομώ» , περιλαμβάνει το σχεδιασμό δραστηριοτήτων  STEM-STEAM που βασίζονται σε πραγματικά προβλήματα και τα οποία οι μαθητές διερευνούν και επιλύουν χρησιμοποιώντας δημιουργικά τις νέες τεχνολογίες και σχεδιάζοντας μοντέλα.

Στα πλαίσια του εργαστηρίου οι μαθητές :

  • Αναγνωρίζουν και ονομάζουν τα καιρικά φαινόμενα
  • Παρατηρούν και καταγράφουν καθημερινά τις καιρικές συνθήκες,
  • μελετούν και κατανοούν φυσικά φαινόμενα,
  • πειραματίζονται, διατυπώνουν υποθέσεις,
  • κάνουν υπολογισμούς και προγραμματίζουν.

 

DSC02647
Καθημερινή καταγραφή του καιρού
  • Φτιάξαμε σύννεφο και ανεμοστρόβιλο.
2
Σύννεφο στο βάζο
3
Ανεμοστρόβιλος στο βάζο
  • Μάθαμε για τον κύκλο του νερού.

4 8 7

 

  • Για τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και τα  θερμόμετρα.
  • Μάθαμε για το επάγγελμα του μετεωρολόγου και τη χρήση κάποιων μετεωρολογικών οργάνων. (photodentro.gr)

Το εργαστήριο  περιλαμβάνει και δραστηριότητες ρομποτικής και προγραμματισμού.

  • Τα νήπια σχεδίασαν διαδρομές που έπρεπε να ακολουθήσουν,
  • προγραμμάτισαν τη beebot για να συλλέξει στοιχεία για τον καιρό της Ελλάδος.

9 10

  • Διατύπωσαν υποθέσεις για τη δύναμη του αέρα και του ήλιου. Ψήφισαν αυτόν που θεωρούν πιο δυνατό.

11

  • Παρακολούθησαν τον μύθο του Αισώπου ¨Ο Βοριάς και ο Ήλιος” .
  • Κατασκεύασαν τον τροχό του καιρού για την καταγραφή του καιρού στο σπίτι.

12 13

 

(τις ιδέες για τα πειράματα και τις κατασκευές τις βρήκαμε στο διαδίκτυο)