Έφτασαν οι Απόκριες στο σχολείο μας!

Πέρασε ο καιρός και με τούτα και με εκείνα, έφτασαν οι Απόκριες!!!

Την εισαγωγή στο θέμα την κάναμε παρακολουθώντας την θεατρική παράσταση “Μια αποκριά, μια ιστορία”, από την θεατρική ομάδα “Οι Ανεμόμυλοι”…

 

Ακολούθησαν κατασκευές με μάσκες, με τρελοκαπέλα, αναγνώσεις βιβλίων και παραμυθιών όπως “Ο Αρλεκίνος” και “Η αλεπού η καπελού”, και φυσικά φτιάξαμε χαρταετούς, μιλήσαμε για τα έθιμο της Καθαρής Δευτέρας και της Σαρακοστής και τη σημασία της.

 

Μικρή αναδρομή στην αρχαία Ελλάδα από όπου ξεκίνησε το έθιμο των αποκριών ως μέρος των διονυσιακών εκδηλώσεων ήταν η έμπνευση για τις φετινές μας μάσκες…

<< Η μάσκα στο αρχαίο θέατρο>>

 

IMG 77f672cd1ab9bcd8d6c6c21bf6ab5ac1 V

 

Φυσικά δεν έλειπαν και οι κατασκευές εμπνευσμένες από το αγαπημένο μας βιβλίο << Ο Αρλεκίνος>>.

 

IMG 74ce516b9a63b54e112f79cef29041b8 V

 

Και φυσικά λόγω των Αποκριών επικεντρωθήκαμε και στο γράμμα Α, το οποίο φτιάξαμε με υλικά και το προσθέσαμε στο <<ΑΒτο κουτό>> μας!!

 

IMG 9f6d5b723ca3710fca0586cd89f361aa V

 

<< Να γίνομαι άνεμος για τον χαρταετό και χαρταετός για τον άνεμο>> Οδυσσέας Ελύτης

Η έμπνευσή μας ήρθε μέσα από την ποίηση και την τέχνη! Μάθαμε για την ιστορία του χαρταετού και πως συνδέθηκε με την ημέρα της Καθαρής Δευτέρας, είδαμε πίνακες ζωγράφων με θέμα τους χαρταετούς και διαβάσαμε ορισμένους στίχους από ποιήματα. Τα παιδιά παρατήρησαν τα χρώματα, μίλησαν για τα συναισθήματα που τους προκαλούν οι εικόνες και οι στίχοι και μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες.

 

IMG 14f14d5672fc786add735be28b17be21 V

 

Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στους πίνακες του δικού μας μεγάλου Έλληνα ζωγράφο Αλέκο Φασιανό, ο οποίος απεικόνισε σε πολλούς πίνακες του τον χαρταετό. Με τον πιο γνωστό << Ο νέος και ο χαρταετός>>.  Ο χαρταετός του Αλέκου Φασιανού, είναι σημαντικό να πούμε ότι δεν συμβολίζει μόνο το έθιμο, αλλά είναι και ένα σύμβολο ελευθερίας.

 

Αναβίωση του πίνακα του Αλέκου Φασιανού << Ο νέος και ο Χαρταετός>>

 

IMG 0a472b4d9c073b0e64251dfcec5ddf13 V

 

Μαζί με τον χαρταετό, έρχεται και η Κυρά Σαρακοστή με τα καλούδια της… Η τέχνη πάντα αφορμή για έμπνευση και επεξεργασία στην τάξη!! Μιλήσαμε για την νηστεία, τον λόγω που την κάνουμε, ποια φαγητά τρώμε κατα την διάρκειά της και ποια όχι.. και στην συνέχεια ζωγραφίσαμε και εμείς τ Σαρακοστιανό τραπέζι και φτιάξαμε την δική μας Κυρά Σαρακοστή για να μετράνε τα παιδιά στο σπίτι τις εβδομάδες για το Πάσχα, κόβοντας κάθε φορά ένα ποδαράκι της.

 

IMG 7f33339bef6d2aa47b4dc3c773512b08 V            IMG 782e777f5c53b669147b90df93ac1252 V

 

 

 

 

 

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026

Messenger creation 8E5AD29B 8CD0 4544 8476 AE9FF4E2DE11

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. https://proti-eggrafi.services.gov.gr

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026 εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφήεγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ,μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας (σε καμία περίπτωση αποδεικτικό κατοικίας δεν μπορεί να θεωρηθεί η Υπεύθυνη Δήλωση περί φιλοξενίας καθώς και η διεύθυνση εργασίας των γονέων)

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) 

β)Βεβαίωση παιδιάτρου ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια

γ) Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (16.00), ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (17.30) ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (07.45-8.00)γίνονται  χωρίς προϋποθέσεις.

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

 

 

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 22890 23450

MAIL: mail@1nip-mykon.kyk.sch.gr

ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024  ΚΑΙ ΩΡΕΣ  12.15 ΕΩΣ 13.00

Όρια 1ου Νηπιαγωγείου  Χώρας Μυκόνου

 

Ορνός, Κανάλια, Πουλί, Διακόφτης, Αγ.Ιωάννης, Κόστα Ήλιος, Κόρφος, Χαρανού, Αγγελικά, Ταγκού(κάτω), Σφαγεία, Πλατύ Γιαλός, Βρύση, Γλάστρος, Ψαρού, Καστελάκια, Αγ. Λάζαρος, Λαγκάδα, Τούρλος, Παράγκα, Δραφάκι, Χώρα, Σχ. Καλών Τεχνών, Δεσποτικά ,Νταβιάς, Μεγάλη Άμμος, Αλεόμαντρα, Αγ.Άννα- Παράγκα, Ευαγγελιστράκι, Μύλος του Κόκκινου, Δράπανος, Ληνώ, Πυργί,Σκαλάδο.

 

 

Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας!

Με το που μπήκε ο Δεκέμβρης οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα πήραν φωτιά!

Κόλλες, ψαλιδάκια, πούλιες και χρυσόσκονες βγήκαν από τα συρταράκια και μπήκαν στην ημερήσια διάταξη.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από τις προετοιμασίες:

Ξεκινήσαμε με τον στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου…

1739267575308

Συνεχίσαμε με κατασκευές…

ταρανδάκια…

1739267575275      1739267575240

“μουσικά” αγγελάκια…

1739267763188

χριστουγεννιάτικα δεντράκια-στολίδια για το σπίτι…

1739267575710                      1739267725278

ομαδικές εργασίες…

1739267725180

1739267725246

 

κουζινομαγειρέματα – συνταγές, φτιάχνουμε εορταστικά μπισκότα…

1739267725381   1739267725347 

1739267575621

   1739267725482      1739267725448     1739267575660

  1739267763088   1739267763120

1739267763153

 

ακολούθησε προετοιμασία για το καλλιτεχνικό εργαστήρι-γιορτούλα μας…

βάφουμε “Το δέντρο των ευχών”…

1739267575378   1739267575341

 

Την ημέρα της γιορτής έλαβε χώρα καλλιτεχνικό εργαστήρι σε κάθε τάξη με παρουσία των γονέων/ κηδεμόνων, ενώ στη συνέχεια όλες οι τάξεις μαζί παρουσίασαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου χριστουγεννιάτικα τραγούδια και ποιήματα:

1739267575413       

1739267575487          1739267575451

1739267575522         1739267575555

1739267575588

Την τελευταία ημέρα πριν τις γιορτές παρακολουθήσαμε παιδική χριστουγεννιάτικη ταινία και φυσικά φτιάξαμε ποπ-κορν!!

   1739267763321

 

 

Με την επιστροφή από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές καλωσορίσαμε τον καινούριο χρόνο, μιλήσαμε για την αλλαγή του χρόνου, των εποχών, των μηνών, και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει η βασιλόπιτα! Μιλήσαμε γι’ αυτό το έθιμο, πώς προέκυψε, εάν έχουν ξανακόψει βασιλόπιτα, σε ποιον έπεσε το φλουρί στο σπίτι, κλπ.  Αφού λοιπόν μετρήσαμε τα υλικά, τα καταγράψαμε και τα αναμείξαμε, βάλαμε τις βασιλόπιτες στον φούρνο και περιμέναμε να ψηθούν! Το μεσημέρι, κάθε τάξη είχε κι από έναν τυχερό…

Καλωσορίζουμε τον καινούριο χρόνο…

1739355709350    1739353316830 1

1739355709382       1739355709416        

Μιλήσαμε για τις εποχές και τους μήνες οι οποίοι συμπληρώνουν έναν ολόκληρο χρόνο…

 

1739353317010 1

και φτιάξαμε και τις βασιλόπιτές μας….

1739353317154           1739353317046 1

1739353317082                 1739353317119       

 

Ευχαριστούμε όλους εσάς που συμμετείχατε με διάθεση και χαρά στις εκδηλώσεις μας,

Σας ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία, ευτυχία, δημιουργικότητα και πρόοδο!

 

Το δικό μας φθινόπωρο…

Το Φθινόπωρο έφτασε και το σχολείο μας γέμισε με δημιουργίες από τα χέρια των μικρών μας μαθητών. Το ταξίδι μας ξεκίνησε με ομαδικά και συνεργατικά παιχνίδια, ώστε τα παιδιά να γνωριστούν, να συνδεθούν μέσα από το παιχνίδι και να δημιουργηθεί ένα ομαδικό κλίμα, όπου ο ένας βοηθάει και στηρίζει τον άλλον. Επεξεργαστήκαμε βασικές έννοιες και θεματικές με δημιουργικό τρόπο, δίνοντας ερεθίσματα στα παιδιά να κατανοήσουν έννοιες μέσα από την τέχνη και τα βιβλία. Τα σχήματα, η ενσυναίσθηση, το σώμα, η διατροφή, η εποχή του φθινοπώρου και οι εθνικές εορτές της 28ης και του Πολυτεχνείου, ήταν τα θέματα τα οποία επεξεργαστήκαμε.

 

 

Παιχνίδια συνεργασίας και ομαδικότητας για να γνωριστούμε, να διασκεδάσουμε αλλά και να μάθουμε να παίζουμε όλοι μαζί και να δεθεί η εκάστοτε ομάδα:

1731583286524

Κανόνες συμπεριφοράς με τη βοήθεια βιβλίων και παραμυθιών όπως “τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”, εκδ. Μεταίχμιο

1732009945920

και “Ας πούμε αυτή τη λέξη”, εκδ. Πυραμίδα…

1732009946087

Τα αρχικά των ονομάτων μας…

1732009946117

Δουλέψαμε χωρικές έννοιες, όπως “πάνω”, “κάτω”, “μέσα” και “έξω”…

1731583055924   1731583055953      1731583055985

Μιλήσαμε για τα σχήματα…

Τρίγωνο- κατασκευή τριγωψαρούλης:

1731585964724    1731585964690

 

Η τέχνη είναι παντού γύρω μας και μας δίνει πληθώρα ερεθισμάτων. Έτσι εμπνευστήκαμε από τον πίνακα του Καντίνσκι για να επεξεργαστούμε τον κύκλο και δημιουργήσαμε με την σειρά μας τον δικό μας πίνακα.

<<Ομαδική εργασία>>

1000015083    1731929753254

 

<<Ατομική εργασία>>

1000015090

Το Τετράγωνο – Εμπνευσμένο από τους πίνακες του Mondrian

τετράγωνο

Tα σχήματα μέσα από την Τέχνη:

τα σχήματα

 

 

Αρχές Οκτωβρίου μιλήσαμε για τα ζώα…

1732009945991

1732015778816

Κάπως έτσι φτάσαμε και στην γιορτή της 28Ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ:

1731585964626

δουλέψαμε τις έννοιες ΠΟΛΕΜΟΣ -ΕΙΡΗΝΗ μέσα από πίνακες του Picasso, τους οποίους και ζωγραφίσαμε και δραματοποιήσαμε:

Guernica – picasso

1731585964657

1731583056121          1731583056186 1

Δραματοποίηση του πίνακα “το παιδί και το περιστέρι” – Picasso:

  1731583230236    1731583230377   

ατομικές εργασίες με βάση τον ίδιο πίνακα…

1731583056022

και κατασκευή “Το περιστέρι της ειρήνης” του Picasso…

1731583055895   

Παρατηρούμε τα γραμματάκια της ειρήνης και προσπαθούμε να φτιάξουμε τη λέξη τοποθετώντας τα στη σωστή σειρά…

1000016600

Ομαδική εργασία…

1732017561698

 

 

Τέλος Οκτωβρίου…

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ:

Διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε το παραμύθι “ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας”…

 

1731583286489     1731583286258

1731583286291     1731583286334 1731583286415

Φτιάξαμε χρήματα για να στελεχώσουμε το Μπακάλικο της τάξης μας…

1731585964426          1731585964510

1731929753219

και οι κουμπαράδες μας – ατομική κατασκευή:

1731585964227 1731585964260

 

 

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ:

Ασχοληθήκαμε με την εποχή του Φθινοπώρου. Διαβάσαμε το παραμύθι <<Το τελευταίο φύλλο>> και εκφράσαμε τις απόψεις μας. Συζητήσαμε για τα φυλλοβόλα και αειθαλή δέντρα, το χρώμα των φύλλων που αλλάζει και τον λόγο που αυτό συμβαίνει, γιατί πέφτουν τα φύλλα, τί είναι η χλωροφύλλη και γιατί αλλάζουν χρώμα τα φύλλα. Με τη βοήθεια εποπτικού υλικού, τα μάθαμε και αποφασίσαμε να μαζέψουμε φύλλα για να φτιάξουμε την ομαδική μας δημιουργία για να στολίσει την τάξη μας. Επίσης κάποια τα βάψαμε και με την τεχνική του αποτυπώματος, δημιουργήσαμε το δικό μας <<Φυλλαράκι>>.

1000015993        1000015827

1000015990

 

ΕΑΥΤΟΣ – ΣΩΜΑ:

Δημιουργήσαμε ανθρώπινες φιγούρες με τη βοήθεια ορθογωνίων, κύκλων και τετραγώνων από αφρώδες υλικό για να ξαναθυμηθούμε και τα σχήματα, και γίναμε και πιο δημιουργικοί, φτιάχνοντας οικογένειες, φιγούρες που χοροπηδάνε, με τα χέρια ανοιχτά ή κλειστά, κλπ…

 

1731928606497 1731928606527 1731928606467

Με τη βοήθεια ενός καθρέφτη παρατηρήσαμε το πρόσωπό μας και προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε τα χαρακτηριστικά του όσο πιο ρεαλιστικά μπορούσαμε …

1731928606407  

Μετρήσαμε το ύψος μας και το βάρος μας…

1731928606253

και φτιάξαμε πίνακα διπλής εισαγωγής με τα ονόματα και κάποια χαρακτηριστικά όπως ύψος, βάρος, χρώμα ματιών, χρώμα μαλλιών και το δακτυλικό μας αποτύπωμα….

1731928606318 

Ανοίξαμε βιβλία και μελετήσαμε το ανθρώπινο σώμα….

1731928606347

Σχεδιάσαμε ένα ανθρώπινο σώμα και ζωγραφίσαμε τα εσωτερικά όργανα…

1732010135955         1731928606377

και έτσι περάσαμε και στην επόμενη ενότητα, συζητώντας για τους τρόπους με τους οποίους φροντίζουμε το σώμα μας, πώς αυτό μεγαλώνει και πώς πρέπει να τρέφεται.

 

 

ΦΡΟΥΤΑ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ:

Μιλήσαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα, φέραμε στην τάξη μας ορισμένα φρούτα εποχής, συζητήσαμε τα χαρακτηριστικά του καθενός, και αναφέραμε τα αγαπημένα μας και φυσικά τα δοκιμάσαμε φτιάχνοντας ατομικές φρουτοσαλάτες.

10000160261000016028

1732015778790

1732009945709

Στη συνέχεια συζητήσαμε ποια μας κάνουν καλό, ποια δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμα και φτιάξαμε τη δική μας πυραμίδα της διατροφής την οποία κολλήσαμε στον τοίχο της τάξης μας και τη συμβουλευόμαστε κάθε μέρα την ώρα του φαγητού.

1731928606436

1000016336

Φτιάξαμε επίσης τις δικές μας << Κατσαρόλες της Υγίειας>> στις οποίες βάλαμε διάφορα λαχανικά, τα οποία είναι αρκετά σημαντικά για την διατροφή μας. Αυτός ο τρόπος λειτουργεί ως υπενθύμιση να μην ξεχνάμε να τα τρώμε, αφού είναι βασικά για την υγίεια μας.

2

 

 

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην επέτειο του Πολυτεχνείου…

Μιλήσαμε για τις έννοιες Δημοκρατία – Δικτατορία με τη βοήθεια παραμυθιών, βιβλίων και εποπτικού υλικού, φτιάξαμε τα πανό μας για τη διαδήλωση, τις ντουντούκες μας, μάθαμε τραγούδια τα οποία τα κάναμε εικονόλεξο, παίξαμε κουκλοθέατρο την “Ντενεκεδούπολη” και κάναμε και εκλογές για να τονώσουμε με βιωματικό τρόπο το αίσθημα του ενεργού πολίτη:

ατομικές εργασίες… 2 καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση…

1732009945845   1000016409

1732009946057    1000016485    1732009946148

ομαδικές εργασίες  – εικονόλεξο “τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”.

1732009946242

1732009946210    1732009946277

Εκλογές:

1000016472    1000016471

 

 

Κουκλοθέατρο “Η Ντενεκεδούπολη”…

1732009945682

Η πορεία – διαδήλωση…

1732009945771        1732009946178    1732009946318

1000016597 1000016583

 

20 ΝΟΕΜΒΡΗ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Ως έναυσμα για να ξεκινήσουμε την συζήτηση, αποτέλεσε το παραμύθι <<Το μαγικό μολύβι της Μαλάλα>>, το οποίο συνοψίζει όλα τα δικαιώματα που θα πρέπει κάθε παιδί να έχει, σπίτι, φαγητό, δικαίωμα στη μάθηση… Αφού το διαβάσαμε συζητήσαμε με τα παιδιά τι τους άρεσε περισσότερο, τι θα έκαναν εκείνα στην θέση της ηρωίδας, σχολιάσαμε τις εικόνες του βιβλίου και ζωγραφίσαμε κάτι που μας έκανε πιο πολύ εντύπωση.

Συνεχίσαμε τη συζήτηση και τα παιδιά ξεκίνησαν να λένε απο μόνα τους τί δικαίωμα έχει κάθε παιδί. Αποφασίσαμε λοιπόν να δημιουργήσουμε στην τάξη μας ένα <<αστερόσπιτο>>, όπου όλα τα παιδιά έχουν αυτά που χρειάζονται.

1

2 1

 

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των παιδιών, έπειτα παρατηρήσαμε σχετικό εποπτικό υλικό – εικόνες

1732621203611      1732621203779

συζήτηση και καταγραφή των ιδεών – λέξεων

1732621203708

Ομαδική εργασία…

1732621203915

 

 

 

Ευχαριστήριο

Το 1ο Νηπιαγωγείο Μυκόνου ευχαριστεί θερμά την οικογενειακή επιχείρηση ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ LAUNDRY MYKONOS (Φαμέλης Ιωάννης) για τον καθαρισμό και την φύλαξη των χαλιών του Νηπιαγωγείου.

Ευχαριστήριο!!!

Ευχαριστήριο…

 

Η προϊσταμένη και το διδακτικό προσωπικό του 1ου Νηπιαγωγείου Χώρας Μυκόνου ευχαριστούν θερμά την κυρία Αλεξία Διαμαντούλη για τη δωρεά της σε εκπαιδευτικό υλικό και παιχνίδια. Πάντα υγεία και αγάπη στη ζωή της. 

Καλό Καλοκαίρι…

Ό,τι έχεις παιδιάτικο 

Ό,τι έχεις μέσα σου παιδιάτικο

σα θησαυρό να το φυλάξεις·

τους λογισμούς, τους πόθους σου άλλαξε,

μα αυτό ποτέ να μην τ’ αλλάξεις.

Όποτε της ζωής τα ψεύτικα

κι άσχημα σφίγγουν την καρδιά σου,

μες σ’ ό,τι φύλαξες παιδιάτικο

θα βρίσκεις την παρηγοριά σου.

Κι όταν χλωμοφυλλιάσει η όψη σου

και στα μαλλιά σου πέσουν χιόνια,

μόνο ό,τι φύλαξες παιδιάτικο

θα μείνει απείραχτο απ’ τα χρόνια.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΟΣΙΝΗΣ

 

 

Λίγο παρασκήνιο από τη  γιορτούλα μας

IMG 6312248038c7418f9b54575a2a2e0ab1 V 1

 

Οι προσκλήσεις μας 

IMG 20240606 125302 1 IMG 20240613 190437 1 IMG 20240613 211437 1 IMG 67ae6a7119a88df58d1161f98ded811f V 1 IMG 8515f00b064d2f8b79f8d0ba9e308dae V 1

 

Καλό Καλοκαίρι !

IMG d773c0a000113f9d7d9a9cb8c0fc3c06 V 1

Δημιουργίες Μάϊου και Ιουνίου

 

Η γιορτή της μητέρας

 

Κατασκευή για τη γιορτή της μητέρας

IMG 20240515 085148

Ζωγραφίσαμε τις μαμάδες μας

IMG 20240529 122509

 

 

 

Μαθαίνω για το νησί μου

 

Εντοπίσαμε στον χάρτη το σπίτι μας

IMG 20240521 124400 1

 

 

Μάθαμε  τη λέξη “Μύκονος”

IMG 20240523 100806 1

 

IMG 20240521 122440 1

 

IMG 20240521 123121 1

 

 

Γνωρίσαμε τους περιστεριώνες και τους αποτυπώσαμε

IMG 20240522 123143 1

 

Μάθαμε για τους μύλους και την  ιστορία τους

IMG 20240521 094458 1

 

Κατασκευή μύλων

IMG 20240528 121515 1

 

Γνωρίσαμε την ιστορία του Μερμελέχα, ξακουστού πειρατή της Μυκόνου 

IMG 20240523 143416

 

Επισκεφθήκαμε το σπίτι της Λένας/ Λαογραφικό μουσείο και γνωρίσαμε στοιχεία τους πολιτισμού της Μυκόνου

 


IMG 20240528 094818

 

Αποτυπώσαμε τις εντυπώσεις μας 

IMG 20240528 121540 IMG 20240528 121613

 

 

Επίσκεψη του λιμενικού στο σχολείο μας

 

Μάθαμε για τις ομορφιές και τους κινδύνους της θάλασσας και πώς μπορούμε να προστατευτούμε από αυτούς

 

IMG 20240605 112456 IMG 20240605 112053

IMG 20240605 105932

 

 

 

Καλοκαιρινές κατασκευές

 

Γνωρίσαμε και κατασκευάσαμε τη χελώνα Καρέτα-Καρέτα

IMG 2178

 

IMG 2182

 

 

Δημιουργήσαμε το ηλιοβασίλεμα

IMG 2207

 

IMG 2232IMG 2233

 

Οι σαγιονάρες μας


IMG 2315
IMG 2316

 

Τα καραβάκια μας


IMG 2392

Τα κοχύλια μας

IMG 20240521 121532

 

Οι κολυμβητές μας

IMG 20240521 123837

 

Τα δροσιστικά μας ροφήματα

IMG 20240529 122401

 

Γνωρίσαμε τα ζώα της θάλασσας και φτιάξαμε το βυθό μας

IMG 20240531 123142 IMG 20240531 123154 IMG 20240531 125434

 

 

 

Φτιάξαμε τις καλοκαιρινές μας τσάντες

IMG 20240617 090650

IMG 2389IMG 2433

 

 

Επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο και ανυπομονούμε να γίνουμε πρωτάκια!

 

IMG 2374