Οι μαθητές μας, ακολουθώντας μια δράση φιλαναγνωσίας του Νηπιαγωγείου μας, επισκέφτηκαν την Ρουμάνειο Βιβλιοθήκη των Μολάων. Εκεί τα παιδιά των τεσσάρων τμημάτων. γνώρισαν τη διαδικασία της ενοικίασης ενός βιβλίου, ξεφύλλισαν πολλά βιβλία και με διάφορες δραστηριότητες πέρασαν υπέροχα! Τέλος, πήραμε και το δωράκι μας, ένα σελιδοδείκτη, για να μη χάνουμε τη σελίδα που είχαμε μείνει στην ανάγνωσή μας!
Ευχαριστούμε τις υπεύθυνες της Βιβλιοθήκης!

