Γιορτή της μητέρας

Η γιορτή της μητέρας είναι μια συγκινητική περίοδος στο σχολικό έτος. Τα παιδιά εκτιμούν τις μανούλες τους, τους κάνουν δώρα και αναλογίζονται γιατί τις αγαπάνε τόσο πολύ!

Είναι επίσης μια μοναδική ευκαιρία για να δημιουργήσουμε και να εκφραστούμε συναισθηματικά!!!

mama 1


mama 2Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *