Την Πέμπτη 3 Απριλίου και την Παρασκευή 4 Απριλίου τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας επισκεφθήκαμε τη Ρουμάνειο Βιβλιοθήκη των Μολάων, στα πλαίσια του εορτασμού της Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. μάθαμε για το “συγγραφέα”, τον “εικονογράφο” και τον “αναγνώστη” των βιβλίων, καθώς και “τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη”. Τέλος, φτιάξαμε μόνοι μας τα δικά μας παραμύθια!
Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία!!



