όραση
Ανά ζευγάρια τα παιδιά στάθηκαν το ένα δίπλα στο άλλο και κλήθηκαν να απαντήσουν εάν βλέπει το ένα το άλλο χωρίς να γυρίσουν το κεφάλι. Έπειτα, κλείνοντας το ένα μάτι κλήθηκαν να απαντήσουν στο ίδιο ερώτημα. Έτσι συνειδητοποίησαν την αναγκαιότητα της ύπαρξης των δύο οφθαλμών και την εμβέλεια όρασης του κάθε ματιού ξεχωριστά και μαζί.
Καλούνται να συνειδητοποιούν την χρησιμότητα της όρασης σε όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούν, και την σπουδαιότητά της όταν αυτή λείπει…
Απολαύσαμε και ένα ουράνιο τόξο, που δημιουργήσαμε μέσα στην τάξη…
Αργότερα στην αυλή, επηρεασμένα από την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των αισθήσεων μέσα στην τάξη, καθώς και από την επεξεργασία του θέματος της αναπηρίας από τα εργαστήρια δεξιοτήτων, αυθόρμητα ασχολούνται με διάφορες σχετικές καταστάσεις.
όσφρηση
Σε 4 κυπελάκια βάλαμε: κανέλλα, βασιλικό, άρωμα και μαλακτικό ρούχων.
Κλείνοντας τα μάτια των παιδιών, τα καλέσαμε να αναγνωρίσουν τις μυρωδιές.
Ύστερα, ψηφίσαμε την μυρωδιά που προτιμάμε από τις 4. Νίκησε το μαλακτικό ρούχων!
Δημιουργήσαμε τον μυρωδάτο φθινοπωρινό κήπο μας, χρησιμοποιώντας το μαλακτικό ρούχων














