Θεματική Ενότητα: “Ο Εαυτός μου” – Οι 5 Αισθήσεις (όραση-όσφρηση)

όραση

όραση1 όραση2 όραση

Ανά ζευγάρια τα παιδιά στάθηκαν το ένα δίπλα στο άλλο και κλήθηκαν να απαντήσουν εάν βλέπει το ένα το άλλο χωρίς να γυρίσουν το κεφάλι. Έπειτα, κλείνοντας το ένα μάτι κλήθηκαν να απαντήσουν στο ίδιο ερώτημα. Έτσι συνειδητοποίησαν την αναγκαιότητα της ύπαρξης των δύο οφθαλμών και την εμβέλεια όρασης του κάθε ματιού ξεχωριστά και μαζί.

image 2023 11 19T134307.989 όραση4όραση5

Καλούνται να συνειδητοποιούν την χρησιμότητα της όρασης σε όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούν, και την σπουδαιότητά της όταν αυτή λείπει…

όραση6

Απολαύσαμε και ένα ουράνιο τόξο, που δημιουργήσαμε μέσα στην τάξη…

αυλή όραση αυλή ακοή

Αργότερα στην αυλή, επηρεασμένα από την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των αισθήσεων μέσα στην τάξη, καθώς και από την επεξεργασία του θέματος της αναπηρίας από τα εργαστήρια δεξιοτήτων, αυθόρμητα ασχολούνται με διάφορες σχετικές καταστάσεις.

όσφρηση

όσφρηση

Σε 4 κυπελάκια βάλαμε: κανέλλα, βασιλικό, άρωμα και μαλακτικό ρούχων. 

όσφρηση7 όσφρηση6 όσφρηση5 όσφρηση3

Κλείνοντας τα μάτια των παιδιών, τα καλέσαμε να αναγνωρίσουν τις μυρωδιές.

όσφρηση1

Ύστερα, ψηφίσαμε την μυρωδιά που προτιμάμε από τις 4. Νίκησε το μαλακτικό ρούχων!

όσφρηση2

Δημιουργήσαμε τον μυρωδάτο φθινοπωρινό κήπο μας, χρησιμοποιώντας το μαλακτικό ρούχων