Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε εργαστήριο πηλοπλαστικής, από την εκπαιδευτική ομάδα «Αλκυόνη», με θέμα «η φίλη μας η κεραμική». Οι μικροί μας μαθητές δούλεψαν με τον πηλό, εξοικειώθηκαν με φόρμες, τεχνικές, υλικά και εργαλεία και έφτιαξαν το δικό τους, μοναδικό, πήλινο καραβάκι. Μέσα από τη βιωματική αυτή δράση τα παιδιά συνεργάστηκαν, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους και απόλαυσαν τη χαρά της κατασκευής.





