ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΩΝ και ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ

7B3B837F D8FB 476A 8D4E 8B9369D371A11CBE3FB2 BC92 4C3E 8428 70D198AB311FDE087655 D486 427B BB08 2618F52C355F 0DE01E9C 63EA 4974 8F28 4210E2AA54B3 E9B2CFC4 B2B2 4DEA BC44 E8099ADA32AF A0EAD301 5EC0 4E65 AD0F 97DF57E5583D BDC5DB94 7AA5 471A AE74 6A5B77EECC18 53124CE2 6F2E 42B8 BB2D 1F73C88F77FF B5517803 E9AA 4492 89ED 8335434CAFE2 19B40888 E4AF 4CDD BCBB F670669D6F97 C0DC86B2 28FA 41C9 BA34 A8FF4CA92338 1F6B0C7B B09B 455D A353 1ED9F4237DB6 3FD29CD9 0410 43A9 81A0 2B528F60E2CC E995AEB2 AEE7 4651 B1CD 38161CD827E1 BA0D8EF0 1344 4EC6 9ACE 07DB529F69C1 D5D78AE4 1F8F 4C9D 8AE5 2B54968D446E D9713515 6308 4603 9EB9 146320C2DE9F A6B996A5 BF7A 4D70 AC32 7F578E1E2C68 6A894056 00DF 4A8C AA9A 0BE8CADD9103 97FB1658 5BA4 4EB1 9ECB 98D0D747323C BD329DD1 F035 462F 9127 E4EE0562343A 40518C32 DFB0 45A6 BCAD 91FDA6AED508 CD5D1918 3BC3 4C7D A207 2168DB664E55 40F9F04E 71D8 4ED5 B908 B02A349D32BC 0387FCF1 A9AD 405B 91A5 B99F8A5E215E F22ECFE2 53DC 4563 920A 9A8F75CB9FD8 AFD3F23C 693E 414C 8CF6 92AB02108A5D 33019B07 473B 44A5 8B03 ED0F2936D4FA DD041B49 A6B8 4FC8 87A5 6C2DE97F7E00 D77564D8 376F 4E3B BF57 5B11E9037142 5235F76C 2C41 416A 8567 C6AFDAB2E923 53F9DAC6 CBA1 4086 BFF3 B894FCA84CB9 C7FA7628 D3D0 4D1A A7BB BBA4879D3CE7 F0A2154D 38C1 4160 A29B 2CE03A2A0604 71788EDD B8E9 4FCB A166 85A49DF29AF0 05F1D469 18E1 4FF3 A193 3A1E61FEFFC6 780CFFDA 2B74 4579 9D62 E214B569E70D 63B1D6E8 845B 400D 8C7D 2C29C5027B1A 024EE1FC 668F 48CE 8D96 DD890C2B502F CD261212 E092 4239 981F 81D1398E822B 19174DE8 C826 4B99 9518 96D5238C0BC6 49413639 25FF 4174 87A7 5BBFBFA07CC1

Για να ολοκληρώσουμε το εργαστήριο δεξιοτήτων ΕΥ ΖΗΝ και συγκεκριμένα τη θεματική υποενότητα της διατροφής, υπολογίσαμε τις παραπάνω δραστηριότητες. Πιο συγκεκριμένα, μιλήσαμε για τις ομάδες τροφίμων και κατηγοριοποιησαμε διαφορά προϊόντα στη σωστή κατηγορία! Έπειτα, μιλήσαμε για τη πυραμίδα της διατροφής και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη δίκη μας κυρία Διατροφουλα! Σε μια άλλη δραστηριότητα, η οποία θεωρείται και ως αξιολόγηση των όσων έμαθαν τα παιδιά, ζητήσαμε από τα παιδιά να φτιάξουν το φανάρι της διατροφής. Στο πράσινο σηματοδότη, εξηγήσαμε ότι θα κολλήσουμε τις τροφές που τρώμε καθημερινά, στο πορτοκαλί τις τροφές που τρώμε 2-3 φορές την εβδομάδα και στο κόκκινο σηματοδότη κολλήσαμε τις τροφές που πρέπει να προσέχουμε και ως εκ τούτου τις τρώμε πιο σπάνια! Τα παιδιά τα κατάφεραν με επιτυχία! Κλείνοντας, ζητήσαμε από τους γονείς να μας στείλουν το πρωινό των παιδιών τους και έτσι δημιουργήσαμε ένα όμορφο κολλάς με τα πρωινά μας και στη συνέχεια συζητήσαμε τι περιλαμβάνει το κάθε πρωινό και κατά ποσο είναι υγιεινό η όχι !