Στα πλαίσια της “Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο” κάναμε δύο αφίσες με τον αγαπημένο μας ήρωα και τις χαρίσαμε στην πρώτη τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μακροχωρίου.
Φωτογραφίες από την επίσκεψή μας στην Βιβλιοθήκη.
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Λύκος και τα τρία Γουρουνάκια ” τα παιδάκια μας έκαναν από μία ωραία ζωγραφιά και στη συνέχεια είδαν πολλά και ωραία παραμύθια. Μάλιστα δανειστήκαμε κάποια από αυτά για να εμπλουτίσουμε και την βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
?

Ο κόσμος των παραμυθιών μέσα από διάφορα βιβλία.
Τα παιδιά αντιστοίχισαν γνωστά παραμύθια με τον τίτλο τους
Παρόμοιες ασκήσεις αντιστοίχισης απο το γνωστό παραμύθι ” Η Χρυσομαλλούσα και τα τρία αρκουδάκια”
Κάναμε τρεις παρεούλες με παραμύθια γνωστών συγγραφέων(Ομαδοποίηση).
Τα παιδιά ζωγράφισαν το εξώφυλλο του αγαπημένου τους παραμυθιού και εγραψαν τον τίτλο του.
Χρονική ακολουθία(σειροθέτηση της ιστορίας της Κοκκινοσκουφίτσας).
Μαθαίνοντας τον αριθμό 7 μέσα από το γνωστό παραμύθι “Ο λύκος και τα 7 κατσικάκια”
Αινίγματα απο γνωστά παραμύθια

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ”Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ”
( Άσκηση προανάγνωσης).Αντιστοίχηση τίτλου παραμυθιού με χαρακτηριστικές εικόνες.
Δραστηριότητες προμαθηματικού περιεχομένου με αφορμή τα παραμύθια “Τα τρία γουρουνάκια” και “Η Χρυσαμαλλούσα και οι 3 αρκούδες”.
Ζωγραφίζοντας το αίνιγμα για τον Πινόκιο
Προμαθηματική άσκηση με τον αριθμό 6 από το γνωστό Ουκρανικό παραμύθι “Το Γάντι”.
Τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι με τίτλο “Η φίλη μας η Μελένια”
Το τσαρούχι του τσολιά. Η Όμορφη Ελληνοπούλα.
Κι άλλο τσολιαδάκι. Τα παιδιά είπαν ότι θέλουν να είναι το παλικάρι που είναι 20 χρονών από το ομώνυμο τραγούδι.
΄ Ομαδικές εργασίες των παιδιών.
Ο “Ευαγγελισμός της Θεοτόκου”.
Τα “Ελληνάκια” της Φακίνου όπως απεικονίστηκαν από τα παιδιά, αφού πρώτα διαβάσαμε το σχετικό παραμύθι.
Το σκηνικό που ετοιμάσαμε με
τα παιδιά για την γιορτούλα μας.