1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ” « Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός»

Τμήμα 1

Στα πλαίσια του 1ου  εργαστηρίου δεξιοτήτων « Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός», υλοποιήσαμε μαζί με τα παιδιά βιωματικές δραστηριότητες που προωθούν την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης, την αίσθηση του εαυτού και την μοναδικότητας τους, αλλά και την ενίσχυση της αντίληψης και του σεβασμού της διαφορετικότητας.

Μπήκαμε στη θέση των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα και προβλήματα όρασης και γίναμε καθοδηγητές ξεπερνώντας τα εμπόδια. Αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα μας και τρόπους διαχείρισης , κατασκευάζοντας “το θυμόμετρο”, ή “το φανάρι του θυμού” και συνειδητοποιήσαμε ότι όλα τα συναισθήματα αρνητικά ή θετικά είναι αποδεκτά αρκεί να μην δημιουργούμε κακό στον εαυτό μας και στους άλλους.

Δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα στην ομάδα εκφράσαμε ο ένας για τον άλλον τα θετικά χαρακτηριστικά του καθενός και τα καταγράψαμε στις χάρτινες παλάμες, κατασκευάζοντας ένα μπουκέτο από χρωματιστά, ξεχωριστά “λουλούδια”.

 

τμημα 1 2 τμημα 1τμημα 1 3 1τμημα 1 6

τμημα 1 4τμημα 1 9

IMG 9073τμημα 1 8 1τμημα 1 5 1

Τμήμα 2

Στα πλαίσια του 1ου εργαστηρίου με τίτλο « Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός», πραγματοποιήσαμε τους τελευταίους δυο μήνες με τα παιδιά του 2ου τμήματος μια σειρά δραστηριοτήτων σχετικών με την έννοια του εαυτού μας αλλά και της διαφορετικότητας.

Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας, δημιουργήσαμε το πρώτο μας γράμμα, γεμίσαμε ένα ουράνιο τόξο με τα χαρακτηριστικά μας, φτιάξαμε την παλέτα  των συναισθημάτων  μας και αναφερθήκαμε στα άτομα με αναπηρίες, μπαίνοντας για μια στιγμή στη θέση τους, προσπαθώντας να κινηθούμε χωρίς όραση και να ζωγραφίσουμε χωρίς χέρια.

Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος λένε, αρκεί πάντα να σκεφτόμαστε με σεβασμό κι αγάπη για τον εαυτό μας και τους άλλους.

 

IMG 9063τμημα 2 4Τμημα 2

Tμημα 2 1 1

τμημα 2 8