Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 9ης Ιουνίου 2024, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 5 Ιουνίου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Την Τρίτη 4-06-2024 υλοποιήθηκε πρόγραμμα δράσης με θέμα: “Στοματική Υγεία και διατροφή” από το Κέντρο Υγείας Καρδίτσας. Τους μαθητές του Νηπιαγωγείου ενημέρωσε σχετικάο οδοντίατρος κ. Αποστολός Δημήτριος και η νοσηλεύτρια Κελεπούρη Ευαγγελία. 
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικές Δράσεις 5 Ιουνίου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Την Πέμπτη 30 Μαΐου,το 1ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας επισκέφτηκε το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Μουζακίου. Οι μαθητές συμμετείχαν σε προγραμματισμένες εκπαιδευτικές και βιωματικές δράσεις με θέμα: «Περπατώντας στο δάσος».Οι δράσεις περιλάμβαναν και περίπατο στο δάσος. Οι μαθητές το διασκέδασαν με την ψυχή τους παίζοντας και μαθαίνοντας!
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα συντόνισε η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του Κ.Ε.ΠΕ.Α κ. Ζαμπάλου Στέλλα.
Ήταν μια εποικοδομητική, ευχάριστη και δημιουργική επίσκεψη.
Ευχαριστούμε το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μουζακίου για τη φιλοξενία.



Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικές Δράσεις 2 Ιουνίου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Επίσκεψη των νηπίων στη Α΄ τάξη στο Δημοτικό Σχολείο στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης: Χτίζω γέφυρες, δημιουργώ φιλίες………( Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό).
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικές Δράσεις 23 Μαΐου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

΄΄Cloud spotters΄΄
Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μια συνεργατική δράση στην οποία συμμετέχουν σχολεία από διάφορες χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία, Πορτογαλία Κροατία, Πολωνία) με πολλά οφέλη (κοινωνικά, παιδαγωγικά και πολιτισμικά ) για τα παιδιά.
Η δράση αυτή δίνει την ευκαιρία στα σχολεία και στα παιδιά να μάθουν μαζί, να μοιραστούν και να ανταλλάξουν ιδέες και εμπειρίες και να δημιουργήσουν φιλίες, μέσω της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων ΤΠΕ ( Τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνιών).
Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αναπτύξουν τα παιδιά την περιέργειά τους και το ενδιαφέρον τους για το φυσικό περιβάλλον, να ανακαλύψουν τα οφέλη του, να ενθαρρύνονται στη έρευνα και την ανακάλυψη, να αναπτύξουν φαντασία και δημιουργικότητα, καθώς και δεξιότητες όπως συνεργασία, επικοινωνία, πρωτοβουλία, κριτική σκέψη, ψηφιακό αλφαβητισμό (δεξιότητες του 21ου αιώνα).
Στα πλαίσια λοιπόν της υλοποίησης του προγράμματός μας, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και με μεγάλη προθυμία σε όλο το έργο.
Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργικότητα, επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν, εξέφρασαν ιδέες και συναισθήματα και ανέλαβαν πρωτοβουλίες
Γνωρίσαμε τα σύννεφα και τη χρησιμότητά τους μέσω της φυσικής παρατήρησης, της ψηφιακής τεχνολογίας, της τεχνητής νοημοσύνης, του STEM, της κατασκευής, της τέχνης, του παιχνιδιού της συνεργασίας και επικοινωνίας με τους εταίρους μας.
Λήψη αρχείου
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Ευρωπαϊκά Προγράμματα 19 Μαΐου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Χρόνια πολλά, Μανούλες!!!
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 13 Μαΐου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Την Πέμπτη 18-04-2024, πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο Πασχαλινό Εργαστήριο, με τη συμμετοχή των γονέων των μαθητών των τμημάτων 5 και 6 του Νηπιαγωγείου μας ,στα πλαίσια Επαιδευτικών Δράσεων του σχολείου 2023-2024.

Σας παρουσιάζουμε τις Πασχαλινές μας δημιουργίες ……


Σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Πασχαλινά 27 Απριλίου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημοτική Πινακοθήκη Καρδίτσας στις 15-04-2024

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικές Δράσεις 17 Απριλίου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος στη δράση lets do it Greece
Καθαρίζουμε το πάρκο “Λάκκα Μαντζιάρα”, φυτεύουμε και ομορφαίνουμε την αυλή του σχολείου μας.
Επισκεφτήκαμε το πάρκο <<Λάκκα Μαντζιάρα>>καθαρίσαμε και μαζέψαμε τα σκουπίδια.


Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικές Δράσεις 12 Απριλίου 2024
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Επόμενα άρθρα
Προηγούμενα άρθρα